Op een mooie voorjaarsdag plan je het volgende in...lekker rijden en ploegen in de buitenbak, vervolgens je paard achterlijk laten doen en hem een zandbad geven, en als toetje de eerste karige grassprieten weg laten eten.
Mijn rijstijl is allerbelabberst, ja ik weet het
, excuus is altijd recreatief gereden, op mijn elfde ooit eens 10 lesjes gehad, daarna dag in dag uit door de bossen gecrost.Verder een versleten rug en fybromylagie dus al met al ben ik zowat een bejaarde ruiter hihi, dus spaar me please een beetje met het commentaar, kom de paasdagen dan zo beroerd door
Ik ben dan ook weer begonnen met lesnemen, en langzaam aan werpt het zijn vruchten wel af, alleen kost het tijd. Rij nog steeds met te korte beugels, maar langer dan zwabberen mijn benen ergens achter in mijn nek.
En ja ik weet...., heb geen cap op mijn hoofd, dit is een bewuste keuze, maar ben een eigenwijs typje, na een val van het paard op mijn 14de en de rand van de cap in mijn hoofd stond (dat was pas auwie) heb ik nooit meer zo'n ding op gehad. Heb mezelf wel opgelegd als ik met Amon weer buitenritten ga maken dat ik wel een cap opzet. Dus wordt op mijn oude dag misschien nog eens een beetje verstandig.
Nou hier komen de foto's, laat maar horen wat jullie ervan vinden.
En je hebt er veel plezier in en Amon ook, dat is het belangrijkste

Je zit wel netjes vind ik

Leuk paardje