frieske schreef:hallo
wat een leuk paardje zeg!!
wel gaaf dat hij zo loopt te showen als je erop zit.
wat ik me wel afvraag is waarom je in godsnaam dan met sporen rijd als je paard zo tekeer gaat???
is je eigen keus maar ik vroeg het me alleen af..zo te zien is hij wel voorwaarts genoeg namelijk.
gr esther
Ik rijd in godsnaam met sporen omdat ik haar niet op mijn kuiten wil afstompen
Ik kreeg van meerdere instructrices het advies met sporen te gaan rijden, zodat ik haar lekker voorwaarts kan rijden. Als ik wist dat ze zo was had ik ze natuurlijk niet omgedaan
jubeltje schreef:Het paardje ziet er erg leuk uit. Een kleine tip (zowat ik kan zien van de foto, correct me if I'm wrong) als een paard er hard van door gaat, maaak je het probleem alleen maar groter als je de teugels korter maakt. Bij een foto trek je hem zelfs, je kan beter de teugels losser doen op zo'n moment.
Mijn stuur was kwijt
Op de foto's zag ik idd dat ik aan de teugels trek, dit niet om haar te stoppen, want ze mocht van mij wel even de gek doen
Ik ben wel 4 keer bijna door de omheining geknald en heb verscheidene hindernissen omver gereden. Dan wil ik toch graag de andere kant op, om ongelukken te voorkomen
Ja teugels losser... maar op dat moment lukt dat niet...
Kalimba schreef:Lachen! Ik snap je reactie tijdens het rijden wel, ik lig ook altijd dubbel in het zadel.
Op zo'n moment is er dus écht niks niks mee aan te vangen.
Enkel blijven zitten...haha. Mooie paarden trouwens: lijkt me wel leuk om een vader te hebben die actief is in de paardensport!

Ghehe het hele gezin rijdt paard bij ons. Mijn vader, moeder, broertje en ik
Leuk, maar soms ook erg irritant, als ze het beter weten bijvoorbeeld