Allereerst: WOWIE!!
Wat is Gracy eigenlijk een superpaard
en wat voelde het goed om gister weer op haar ruggetje te zitten
!! Gracy was super braaf,
werkte mee en heeft geen stap verkeerd gezet! Wie had dat gedacht...
Daarnaast loopt Gracy nu beter dan ooit, ze is nog steeds herstellende en nog niet 100% recht maar we zijn er druk mee bezig en ze loopt nu al zoveeeeeeeeel beter dan ik me kon herrinneren voor dit alles. Volgens Tatjana loopt ze nu nog niet eens de helft van wat ze eigenlijk kan dusss....
Ben benieuwd!
Tijdens het rijden moeten we Gracy veel corrigeren dus eigenlijk zijn we elke pas bezig,
vooral voltes zijn van groot belang en ik vond het heel fijn dat ik zelf gister voelde wanneer ze goed liep en wanneer ze uitzwaaide.
Weer heel wat geleerd en we gaan nog ZOOO veel meer leren! Monique en ik waren beide ontzettend blij met hoe alles gister is gegaan...
We moeten Gracy steeds oprichten tot waar ze recht is, en ze mag alleen rond lopen als ze recht en over haar rug loopt. Gracy doet dit nog niet zo makkelijk dus elke keer als ze verkeerd gaat moeten we haar er weer op rijden.. (jeetje, uitleggen is best lastig
) Verder rijden we nu sowieso heel anders dan ik en moon gewend zijn maar 1 ding is zeker, deze manier is stukke beter! Het is nog best pittig allemaal
Maar alles is voor een goed doel 
Kijk nu alweer uit naar vrijdag want dan gaan we er weer heen, 's middags dit maal.
Dat zal alweer de laatste keer zijn en zaterdag komt ze weer terug op stal!! Hopelijk kunnen we vrijdag in de buitenbak rijden dan zijn de foto's duidelijker
Hier dan de foto's!!! PS: *schaam* Ik en de camera van Moon werkte niet zo goed samen dus vele foto's zijn mislukt van Moon. Dit maakt ik vrijdag goed met me eigen camera
Monique:
En ik:

Zie ik er op deze foto nou niet super gelukkig uit
EN? Sommige foto's zijn niet zo mooi maar ja

Vrijdag hebben we als het goed is ook weer filmpjes
( ps: Mary, Christa en Fabienne.. SUPERBEDANKT _/-o_ en wanneer komen jullie de dvd kijken
)

Super dametje!!
, maar dan kijk ik vanmiddag wel bij jou thuis. Echt heel fijn dat het geen vlieg les was, maar dat ze nu al beter loop dan ervoor!