Ret liep heel fijn constant, vooral het tweede rondje. We hebben hele einden samen gereden met Suzanne en haar grote hengst. In draf ging dat prima, zijn ruime galop was voor Retje niet echt bij te houden dus dan bleven we even wat op afstand. Ret had absurd lage hartslagen voor zijn doen, gemiddeld rond de 106 in draf en galop. Bij de nakeuring had hij 48 en over de hele dag 3x een A voor locomotie. Ret was vandaag nog niet echt goede vriendjes met de wateremmer, maar gelukkig leverde dat geen problemen op met de turgor. Hij stond er na 70 km nog fris en fruitig bij. Eten deed hij prima, (nat) hooi was uitermate favoriet vandaag, zelfs op stal (vr)at hij nog vrolijk door (vol zat hij blijkbaar nog lang niet). Na thuiskomst werd de waterschade meteen ingehaald en ook werd ieder plukje hooi weer netjes door het water gehaald voor het weggekauwd werd.

Nienke heeft ons heel veel werk uit handen genomen: ik hoefde bijna niet naar mijn paard en naar mezelf om te kijken, alles werd prima geregeld!
We werden overigens 5e met ruim 16 km/u, wat ons 25 kg wortelen opleverde.
*lief*

Even losrijden voor de start

Groomteam in afwachting

1e rondje over het Kootwijkerzand

Dat was lekker!

Het 2e rondje alweer: best relaxed

Grooms en fotografen aan het eind van het zand

2e rondje over het Kootwijkerzand

't Is net Dubai

(1) Ik zeg toch: ik MOET geen water!!
--> (2) Koude douche voor de Dravebier
--> (3) Koude douche van de Dravebier

Nog even fijn doorsjouwen

De laatste kilometers samen met Suzanne

We zijn d'r weer... Ahhh... nog één rondje??

Meer foto's: Foto's KWB 20-03-05