Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Quidou schreef:Je mag je handen wel wat meer naar voren doen...
ziet er verder wel leuk uit...![]()
tizzy schreef:bedankt voor de tips op steph uit gezonderd hoor het lievur vna de manege die er verstand van hebben.

Quidou schreef:wie is steph?
Maar ik had ruzie met haar! Maar dan kan ik tog nog wel commentaar geven en dan hoeft zei tog niet zo te reageren
Maar je zit er een beetje raar op of ligt het aan mij. Niet dan ik t nou zo goed doe
maar ik zeg t alleen maar
LuckyandMiej schreef:tizzy schreef:bedankt voor de tips op steph uit gezonderd hoor het lievur vna de manege die er verstand van hebben.
Uh sorry hoor! Maar ik zeg alleen dat je je teugels te strak heb
Ik zeg hetzelfde als die andere mensen! Dus waar slaat dit op!
Dus als ik jouw ken, mag ik je geen commentaar geven?
Pinoarabier schreef:Vind het een gave foto! Leuke pony!
Alleen heeft Luckyandmiej wel gelijk en hoef je niet zo te reageren hoor! dus het commentaar is al gegeven! Jammer dat het zo weinig fotos zijn! Heb je er niet meer
Waarom reageer je dan zo tegen mij? TIZZY?
Vecht het maar uit via PB of zo, hebben wij dr ook geen last van, want het verpest dit (haar) topic 
Mik_beer schreef:Keep it niceVecht het maar uit via PB of zo, hebben wij dr ook geen last van, want het verpest dit (haar) topic
Commentaar op je zit/houding is al gegeven, dus verder zeg ik alleen dat je op een leuke pony zit
Maar leuke pony! Commentaar is al gegeven over je houding en je zit en je teugels
tizzy schreef:Hou je bek joh! Ik zit hartstikke goed en netjes en trek hem helemaal niet in zijn bakkus! Ik hem een hele mooie houding en heb me teugels helemaal goed!
tizzy schreef:Hou je bek joh! Ik zit hartstikke goed en netjes en trek hem helemaal niet in zijn bakkus! Ik hem een hele mooie houding en heb me teugels helemaal goed!
ilufprincess schreef:tizzy schreef:Hou je bek joh! Ik zit hartstikke goed en netjes en trek hem helemaal niet in zijn bakkus! Ik hem een hele mooie houding en heb me teugels helemaal goed!
*Penny Alarm..*
Nee,maar wat bezield er jou?
waarom reageer je zo bot!
Ze mag tog ook haar mening geven ,en 'steph' heeft gelijk!
wil je geen commentaar...
zet dan geen foto op bokt!
ps: echt kinderachtige reactie!
ojaa een paard heeft een mond en geen bakkus!