,ze ging hele tijd op zij springen en bokken whhaha en wou niet vooruit
maar daarna ging het wel goed
http://www.zippyvideos.com/177065401108085.html
hier het filmpje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

,
) 
breezertje schreef:ziet er leuk uit![]()
ik ga verder geen commentaar geven want ik ben ook geen anky![]()
en zou je ergens in Rotterdam wonen ofzo, is helemaal niet te horen![]()
(heb ik ook last van hoor mijn mooie accent)

Milkaatjuh schreef:Het lijkt wel alsof je flink met je handen aan het stinkmodder bent...
Maar mocht dat niet zo zijn (beeld is natuurlijk ook niet erg duidelijk) ziet het er goed uit
Kellebel88 schreef:Ziet er netjes uit! Filmpje is ook leuk, ze heeft een mooie, ruime draf
Ze is echt mooi

SdaphneS schreef:Leuk paard !
Hoe groot is ze ?
Erg leuke foto en filmpje

patsur schreef:waarom zit je de hele tijd terug te werken met je binnenhand? De draf vind ik niet enorm ruim, het kan beter. Overgang naar de galop is niet mooi, en je beweegt met je bovenlichaam mee ipv met je heupen en bovenlichaam stil. Overgang naar de draf is beter, maar wat je daaran op die lange zijde aan het doen bent weet ik niet. Overgang naar halthouden is ook erg slecht, je gaat opeens naar achter hangen en trek je dus aan de teugels ipv je uitrekken [lang maken bovenlichaam, knieen naar beneden drukken, kleine ophouding in de hand]. Dan sta je stil en gaat je pony zitten "boren" [teugels uit je handen trekken door klapperen met het hoofd. Er is mij verteld dat je dan op je "klauwen" rijd! Verder wel een heel leuk setje!
[/quote]

patsur schreef:sterk zijn in de hand doen we niet aan.. hangen in de hand wel, maar dat doet ze niet zo aan het filmpje te zien

Paulusjuh schreef:Hey leuke fotos en filmpje!
Mag ik even commentaar geven?![]()
Probeer wat stiller te zitten in galop, je gaat een beetje te ver naar voren en achteren, alsof je der wilt duwn ofzo haha