Bokkers @ IJslander-wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Bokkers @ IJslander-wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 19:04

Afgelopen weekend ben ik meegegaan met Lineke (horssie @ bokt) en Heleen (heleen1 @ bokt). Glossi & maartju reden de zaterdag (jeugd) ook mee. Lineke, Glossi en maartju zaten bij de viergangen zelfs bij elkaar, met z'n drieën in de ring! Haha! Heleen reed op zondag, bij de volwassenen. Lineke reed op Gloð (Gloey), Heleen op Lyngvi.

Hier komen de foto's:

Afbeelding
Gloð in de trailer bij aankomst

Afbeelding
Lineke en Gloð. Tong uitsteken

Afbeelding
Gloð is een echt fotomodel... Tong uitsteken Ik heb een heleboel oortjes-naar-voren foto's van haar gemaakt Haha!

Afbeelding
Lyngvi wilde ook nog wel eventjes lief kijken voor de foto. Lachen

Afbeelding
Een paardje in de stal naast Lyng en Gloð

Afbeelding
Het groomteam druk bezig met Gloð wedstrijdklaar maken. Haha!

Afbeelding
Lineke die opstapt.

Afbeelding
Helaas was het erg donker in de binnenbak / baan, dus ik heb niet zoveel foto's kunnen maken, alleen filmpjes. Hier een still van een filmpje van Gloð in tölt. Lachen

Ik heb een boel filmpjes, maar stills zijn er ook vaag van, dus niet zoveel nut om allemaal donkere / vage stills te maken... Scheve mond

Gelukkig ging de zon schijnen!! Hyper! Dus kon ik van het losrijden voor de viergangen-proef (de eerste was een töltproef, 2e viergangen) wél foto's maken ivm het zonlicht dat door het dak scheen. Ja Dit was ook de proef dat Glossi en maartju moesten rijden. Lachen

Afbeelding
Galopfoto... Vind het wel een mooie foto. Ja

Afbeelding
Gloð in draf. Lovers

Afbeelding\
Glossi... Haar paardje vind ik echt heel mooi... Vooral het gezicht, helaas heb ik daar niet echt een mooie foto van kunnen maken want tegen de tijd dat ze stonden te wachten tot ze de baan in konden was de zon weg en kon ik weer alleen vage foto's maken. Verdrietig

Afbeelding
Glossi in draf

Afbeelding
Glossi in tölt.

Afbeelding
Maartju en Glossi. (van maartju heb ik helaas verder geen foto's)

Afbeelding
Glossi's paardje (ik weet de naam niet Blond )'s hoofd. Lachen Helaas niet echt een duidelijke foto. Scheve mond

Nu de foto's van Heleen en Lyngvi:

Losrijden voor de töltproef (buiten):

Afbeelding
Heleen die aan het losrijden is, met Josien haar instructrice ernaast. Lachen

Afbeelding
Heleen & Lyng

Afbeelding
Lyngvi's hoofdje. Lovers

Afbeelding
Töltje

Afbeelding
Draf

Afbeelding
Hier een foto van tijdens de proef. Het is tölt (helaas beetje vage foto...)
(van de viergangenproef had ik geen noemenswaardige foto's)

Dat waren ze weer. Doei!

Toushie

Re: Bokkers @ IJslander-wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:13

leuke foto'=s die eerste galop fote is mooi.
maar vind ze allemaal wel mooi e paardjes. maar die glossi. egt niet mooi.
Bloos nja smaken verschillen

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:17

leuke ijslanders
leuke foto's

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:19

wie hiie miepieee Haha! Lovers

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:21

Ik zat me net af te vragen wanneer de foto's komen toen ik dit topic bovenaan de pagina zag staan. Haha!
Leuke foto's, die Lyngvi is echt een leuk ding. Lovers Hoeveelste waren de bokkers nou in hun proef?

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:22

ik vind die glossy ook niet zo erg mooi. ze ziet er erg bonkig uit en het lijkt of het zadel erg ver naar achter ligt. of niet?

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:23

Leuke foto`s en idd ik deel mijn mening met Toushie.
Maar wel gave foto`s en een super mooie ijs!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:27

Renske_fjord schreef:
ik vind die glossy ook niet zo erg mooi. ze ziet er erg bonkig uit en het lijkt of het zadel erg ver naar achter ligt. of niet?

bij ijslanders liggen de zadels een stuk verder naar achter dan normaal.
aangezien zij meer schoudervrijheid nodig moeten hebben voor de tölt vandaar dat de zadels meer naar achteren liggen Knipoog

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:36

Zijn leuke foto`s geworden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:45

Afbeelding

deze foto lijkt het net een kameel Clown

sorry het moest er even uit Haha!

maar het ziet er verder goed uit hoor Tong uitsteken

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:54

leuke fotos, wat waren de uitslagen;)

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:20

Er zitten echt hele mooie foto's tussen zeg! Wat een leuke paardjes heeft Heleen! En Lineke rijdt erg netjes moet ik zeggen.
Het paardje van Glossi vind ik niet erg ontspannen lopen, hij (of zij?) heeft ook een behoorlijke onderhals. Nu ben ik niet de meest ervaren IJslanderruiter, maar dit viel me toch op. Misschien wat wedstrijdkriebels?

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:35

dat hoort toch bij ijslanders die nek omhoog??
Blond

maar goed mooie paardjes hoor
ik vind die Glossi wel erg mooi Haha! Bloos

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:48

Wat een leuke foto's jo Tong uitsteken Ziet er erg gezellig uit!
Verder vind ik de ijsjes allemaal erg mooi! Die töltfoto van Glossi's paardje vind ik juist erg leuk, mooie ophef, en het paardje heeft een leuke uitstraling!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:06

Alet schreef:
Er zitten echt hele mooie foto's tussen zeg! Wat een leuke paardjes heeft Heleen! En Lineke rijdt erg netjes moet ik zeggen.
Het paardje van Glossi vind ik niet erg ontspannen lopen, hij (of zij?) heeft ook een behoorlijke onderhals. Nu ben ik niet de meest ervaren IJslanderruiter, maar dit viel me toch op. Misschien wat wedstrijdkriebels?

ja ze heeft zeker leuke paarden!
bedankt,hihi in het echt is het niet altijd zo netjes als het op de foto's lijkt hoor Bloos maar daar werk ik aan Haha!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:13

Het paard heet Skundi Haha!

Jammer dat ik zo naar onder kijk op die stapfoto Bloos
En dat Skundi verkeerde hoofdhouding heeft met tolten... net iets te hoog... Het tölten wou echt niet in Exloo Verdrietig Gelukkig ging het bij de 4-gangen beter Lachen Die draf foto is wel mooi Vingers aflikken
Hehe d8 dat je maar 2 fotos van muh had gemaakt Tong uitsteken

Die andere fotos zijn ook erg leuk Haha!

klunsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:18

Ik heb ook meegedaan (laatste bij T7Y en éénalaatste bij V3Y, maarjah, dan heb je wat om aan te werken Tong uitsteken Knipoog ) en het was vet leuke wedstrijd!!!

Ik praatte nog met het meisje met de bruine IJsco met het knaloranje sjabrak, omdat ik dat zo mooi vind staan.

Voor degene die mij nog niet kent, ik was het meisje dat met het paarrijden (als duivel verkleed met Jarl) tegen de engel(mijn paarrijdpartner Anna met Eski) opknalde... We zijn toch nowg ex-eco eerste geworden met paarrijden (voor onze outfit)...

Het was gewoon een keigafe dag! Pling

Enne, het paardje van Glossi (dazz Nynke) heet Skundi frá Skogen. En het is een zoon van Yngri-Dreki.

Groetjes, rosan en (_) (_) Jarl.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:21

Skundi had dus idd een beetje last van wedstrijdkriebels Knipoog Maar wat een geweldig kleurtje zeg!
Maar gaaf hoor, zo'n wedstrijd! Ik ben veel te benauwd dat Sikiley als stuurloze stormram door de bak zal denderen Haha!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:25

Alet schreef:

Klopt dat Skundi niet goed ontspannen liep.

Het was Skundi zijn 1e keer dat hij meedeed aan een wedstrijd en mijn 1e keer ook. In de les loopt hij super ontspannen, goede hoofdhouding mooie oprichting en veel knieactie... Dat was het dit keer niet... Hij ging de heletijd rollen in tölt... En elke keer als ik weer aantölte als hij draafde kwam hij eerst omhoog en daarna tölte hij weer verder...

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:26

klunsmuts schreef:
Ik heb ook meegedaan (laatste bij T7Y en éénalaatste bij V3Y, maarjah, dan heb je wat om aan te werken Tong uitsteken Knipoog ) en het was vet leuke wedstrijd!!!

Ik praatte nog met het meisje met de bruine IJsco met het knaloranje sjabrak, omdat ik dat zo mooi vind staan.

Voor degene die mij nog niet kent, ik was het meisje dat met het paarrijden (als duivel verkleed met Jarl) tegen de engel(mijn paarrijdpartner Anna met Eski) opknalde... We zijn toch nowg ex-eco eerste geworden met paarrijden (voor onze outfit)...

Het was gewoon een keigafe dag! Pling

Enne, het paardje van Glossi (dazz Nynke) heet Skundi frá Skogen. En het is een zoon van Yngri-Dreki.

Groetjes, rosan en (_) (_) Jarl.

oei ik voel me nu wel blond, zei ik toen niet tegen Heleen "kijk Heleen oranje is wel mooi"of zo iets?
kan ik me nog vaag iets herinneren namelijk haha!

me_meisiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:28

eej eej

nho:( wat jammer dat jullie Huilen skundi (ut paard van glossi) niet mo0i vinden. tis juist een pracht paard,, egt waar... Bloos

en inderdad nynke.. de viergangen ging egt super g0ed bij jou. vet g0ede cijfers. ik vind dat andere paard ook ontzettend mooi..

en dat zadel,, dat ho0rt inderdaad hbij ijslanders, dat het zo ver naar achteren ligt.

was een leuke wedstrijd dag

xx-es
Vingers aflikken Tong uitsteken Bloos

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:35

me_meisiej schreef:
eej eej

nho:( wat jammer dat jullie Huilen skundi (ut paard van glossi) niet mo0i vinden. tis juist een pracht paard,, egt waar... Bloos

en inderdad nynke.. de viergangen ging egt super g0ed bij jou. vet g0ede cijfers. ik vind dat andere paard ook ontzettend mooi..

en dat zadel,, dat ho0rt inderdaad hbij ijslanders, dat het zo ver naar achteren ligt.

was een leuke wedstrijd dag

xx-es
Vingers aflikken Tong uitsteken Bloos

haha ik vind skundi wel een leuk paard.
hij had een lief hoofdje Haha!
en een lekker kleurtje Tong uitsteken

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 21:36

klunsmuts... Dat was best wel komisch hihi... Nagelbijten / Gniffelen Ik vond jullie outfits leuk, vooral de duivel!! Haha! Ik vond het alleen wel erg jammer dat er verder niemand verkleed was... En bij de volwassenen hebben ze nieteens zulk soort wedstrijden... Tsk, de creativiteit is wel ver te zoeken bij de IJslanderruiters hoor... Hoe moet ik dan ooit mijn ridderoutfit in de praktijk brengen als het af is? *LOL*

Alet, mij ook niet gezien hoor... Ik had nu genoeg wedstrijdkriebels. Bovendien was het ook erg leerzaam om iedereen eens goed te bekijken en vergelijken, vond ik. Ja Volwassenen niveau was wel errug hoog vond ik, ik denk dat ik daar de komende 10 jaar nog niet klaar voor ben...! *LOL*

Oranje dekje staat Gloð goed, vind ik ook...! Met haar blauwe Midgard-trui trouwens ook (omdat blauw en oranje complementaire kleuren zijn). Ja

Het zadel ligt trouwens als het goed is niet veel verder naar achteren; het zou bij elk paard achter de schouders moeten liggen, tenslotte heeft elk paard schoudervrijheid nodig... Lachen Alleen de meeste paarden hebben een langere rug, en IJslanders een kortere rug, dus dan lijkt het net of het verder naar achteren ligt... Haha! Het zal vast ook zo zijn dat van 'andere' paarden soms de zadels te ver naar voren liggen, maar in principe zou ieder paard schoudervrijheid moeten hebben...

Ik vind Skundi ook een prachtig paard. Ja

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:11

Heb niet echt veel verstand van het ras hoor maar..prachtige ijsco die Gloð!

Bij de foto van Glossie is tölt krijg ik zelf bijna pijn in mijn rug. Fijn om te lezen dat het voornamelijk wordt veroorzaakt door wedstrijdspanning.

Wat me trouwens wel opviel is dat ik bij Lyng geen ijzers zie.. Ik dacht dat ijzers verplicht waren bij wedstrijden voor ijslanders?

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:14

leuke foto's allemaal hoor! (ook geinig dat je er 1 van mij hebt Bloos Tong uitsteken )
aangezien je er maar 1 van mij hebt, is het goed als ik er dan even een paar bij plaats?? Clown
een toltje (ja.. ik kijk i/h raam Bloos )
Afbeelding
en galop:
Afbeelding
Afbeelding

trouwens voor die mensen die de uitslag nog wilden weten; ik ben 3e geworden i/d viergangen (met een 5,53).. glossi was twaalfde, toch? en gloð weet ik het helaas niet meer... Bloos
ijzers zijn sinds kort niet meer verplicht, en omdat dit geen "officiele" wedstrijd is, is het hier sowieso niet verplicht...