Graag opbouwend commentaar!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.
Super simpel, maar helpt altijd een beetje.
en dat setje staat haar ook erg goed!

gewoon goed door oefenen
)

Waarschijnlijk is dat niet echt nodig als ze zichzelf weer aanleert om niet bij elke pas te drijven. Hij wordt waarschijnlijk 'lui' voor het been en dan kun je het wel oplossen met een spoortje voor een tijdje, maar als je dan niks aan je aandrijving doet, dan is hij strakjes ook 'lui' voor het spoortje.Citaat:Misschien ook handig om kleine spoortjes om te doen (om de laarzen of chaps). Als ie daar goed op reageerd dan. Wat dan kan je je benen ook stiller houden dan hoef je niet zo je hakken omhoog te doen voordat je een reactie krijgt.

Avanti is sinds januari verhuist. PriscaZ schreef:Erg leuk setje (ik heb hem ook, van global toch?)
(ik heb hem ook
)

Had hem destijds bij hyporama gekocht.
Deze tijd rijd ik nu zowiezo met thermolaarzen, heb mn vriendin al gezegd dat ze moet opletten op me benen dat ik ze niet optrek dus nu schreeuwt ze het al telkens door de bak heen
Oeeee....lieve fantje 
Springen al gedaan, buitenrijden, maar gewoon dressuur tenslotte nog niet...
.. Maar ligt het nou aan mij dat ik het er niet echt actief uit vind zien?
Ik weet dat je dat niet echt kan zien op een foto maar dat gevoel geeft me het er bij
.. Nouja iig leuke pony
Lintjuuuh schreef:Ik weet niet welk merk want het staat er niet opHad hem destijds bij hyporama gekocht.
Ik heb Reb echt al lang niet meer gezien maar vanmiddag kan ik ook al weer niet. En idd ook weer een keertje meegaan naar Avanti.