Boas liep heel fijn, al had ik er in de proef zelf iets meer druk op mogen zetten. Desondanks reden we een goede en zeer nette proef, en, ook heel belangrijker, zonder 'echte' fouten. De wending om de achterhand naar links moest iets vlotter, en de rechtermiddengalop had ook meer gemogen. Tja, dat houd je toch wel. Ik was in iedergeval super tevreden en Boas had goed zijn best gedaan.
Boas rijd ik nu 1,5 jaar en een jaar op wedstrijd (M2 + 1). Hij is 8 jaar en een zoon van Anjershof Rocky (vm. Downland Folklore).
We kregen van de jury bij H 152 punten, hier was ik (en toeschouwers) het niet zo mee eens. Maarja, Jurysport houd je toch. De jury bij C gaf 159 punten en dit vond ik wel terecht.
Beetje jammer is het dan, dat je met 152 punten een 17e plek behaald, en met 159 punten op een 3e plek beland!!! Totaal een resultaat van een goede 6e plek en ik ben hiermee ontzettend tevreden. Jammer blijft het natuurlijk altijd dat je NET buiten de prijzen valt, het verschilde nog geen halve procent.
Anyway, een mooie ervaring was het zeker! Ook Danielle_14 (meid gefeliciteerd met je 4e plek!!) en Steffie4ever nog gemeet en dat was gezellig

Dan nu lang genoeg gezeurd. Ik heb foto's van de film gemaakt via de tv, dus het is niet alles. Er zijn ook professionele foto's gemaakt, die kwaliteit is beter. Al vind ik het moment van de video mooier

Losrijden, uitstrekken
Stapje
Uiteraard ook een galopje

Richting de ring. Mijn buurjongen (Jean Rene Luijmes) coachte even, al was het niet echt nodig want ik had totaal geen zenuwen en Boas liep fijn
maar toch een leuk idee 
Je mocht al in het stukje voor de ring rijden, voordat je begon met de proef (de deelnemer voor je was dan dus nog aan het rijden)
Spannend
Hij sprong wel even weg en zette flink zijn nek erop, maar verder gedroeg hij zich keurig 
En toen mocht ik even de ring in om te verkennen (1 rondje)
Langs het juryhokje

(Hihi, zie mij en Michelle in weerspiegeling op de foto
)En toen strekte ik nog even uit op de lange zijde om hem scherp te houden aan mijn been:
Ik moet wel bekennen dat ik deze echt Supermooi vind hoor

2 passen verder en nog net zo mooi

En toen was het zover, de ring uit en binnenkomen! Me buurjongen staat ervoor, maar kijk die beentjes!!
Halthouden
Groeten

In de hoek
X halthouden en 4 passen achterwaarts
Schouderbinnenwaarts rechts
Korte zijde bij C
Uitgestrekte stap
Linkergalop
Middendraf op de lange zijde!
Nog een shotje uit de middendraf
En nog een

Terugschakelen, geloof ik