Ik was best zenuwachtig en ik wist echt niet hoe ze het zou doen! Want zewas nog nooit op wedstrijd geweest! (nou ja alleen de keuringen dan, maar dat is anders!)
Thuis kan ze best hevig en fel zijn, dus ik verwachte eigenlijk een druk paardje!
Dus ik wilde drie kwartier losrijden.. Zo gezegd zo gedaan, maar ze was hartstikke rustig!! Die lieve Bagheera toch!
In de eerste proef vond ze alles nog een beetje eng en daarom reed ik de oefeningen niet zo netjes, dat ging moeilijk.. Maar ik eas erg trots op haar want ze was gewoon lekker ontspannen en rustig en dat was mijn doel! Alleen ging ik de verkeerde kant op! DOM DOM, doe ik nou altijd! Ben een beetje dromerig dan!
hahah
In de tweede proef begon ze echt super, ze liep nou wel braaf alle hoeken door en ze was beter aan mijn hulpen.. Alleen toen kwam de galop en ja hoor ze was heel moe.. Dus de galop liep helemaal in het honderd! Jammer maar was te verwachten want ik zat er toen al ruim een uur op!
Maar goed al met al was ik enorm tevreden en trots op haar!
Mijnpunten waren 153 en 149.
En ik ben het er helemaal mee eens, maar ik ben trots op mijn paardje, heel trots! Over anderhalve week heb ik weer wedstrijd en dan hoop ik weer iets hoger te scoren!
Hier komen de foto's!
Let hier niet op mijn houding die is hier knudde!
Hier hing ik net even naar binnen omdat ik voelde dat ik naar buiten zat! Beetje fout moment!
En de laatste dit vind ik persoonlijk een mooie foto!
Helaas zitten er in deze serie geen foto's van de draf en de galop, maar die krijgen jullie nog te zien! Ben er zelf nog op aan het wachten namelijk!
ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Groetjes!!!!
Mooie combinatie ook, dat word wel wat met jullie!
! Jullie passen ook erg goed bij elkaar.
. Ik heb wel het idee dat je wat onrustig bent in je handen (lijkt zo van de foto's), maar dat kan ook aan mij liggen of het moment dat de foto's genomen zijn of.... 

. Bij deze neem ik mijn woorden terug
Laatst waren ze bij de Divoza in de uitverkoop, maar ik weet niet of dat nu nog zo is.
cool paardje