Dè mooiste foto ooit van Quiny 

En zonder pessoa nog balkjes lopen (van het balkjes lopen geen foto's
)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dè mooiste foto ooit van Quiny 

)

Ziet er netjes uit! fasty_lover schreef:gaafff
waar heb je dat gekocht
('t Is een roze BR Event)
livo schreef:Ik snap niet helemaal dat je zo druk bent met hoe je paardju erbij loopt (geinig trouwens hoor) en je nieteens zijn manen hebt getrokken das echt een combi van niks...zou je paardje heel anders uitkomen als ie gewoon zijn manen kort had....
verder leuk paard hoor enneuh dit was niet banketstaaf bedoelt of zo hoor t is maar een tip

livo schreef:Ik snap niet helemaal dat je zo druk bent met hoe je paardju erbij loopt (geinig trouwens hoor) en je nieteens zijn manen hebt getrokken das echt een combi van niks...zou je paardje heel anders uitkomen als ie gewoon zijn manen kort had....
verder leuk paard hoor enneuh dit was niet banketstaaf bedoelt of zo hoor t is maar een tip
Enja, die tip was nogal banketstaaf.

En ik vind de manen noujuist heel gaaf zo ! tess_84 schreef:Nja ik bedoelde het gedoe over de manen... (dus dat kan nog komen hehe)
Die ene foto die jij zo mooi vindt, daar loopt ze wel super op! Achterhand er mooi bij. En dit was de eerste keer zeker he? Ze zal het nog wel gewoon worden, zoiets raar aan je achterhand is ook wel heel eng he!!

.
dus als ik je een tip mag geven trek ze niej in de blubs aan :d Nu zijn de mijne weer geplakt maar tog
dikke kussssssssssssss Margit tess_84 schreef:Larish, daar heb je gelijk in. Maar op die ene foto loopt ze mooi over haar rug, op de andere drukt ze haar rug precies weg. Maar ik ga me niet verder wagen dan dit, want ik ken er niet genoeg van af om diepgaande commentaar te geven
(jeeses bokt gaat traag...)
En bokt is idd heel erg traag bezig.