ik heb al van alles geprobeerd om het van hem te winne maar het lukt me niet

heeft iemand mischien tips want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PingWing schreef:inderdaad! les, en m goed op zijn flikker slaan as ie dat doet! Hij is jou gwoon aant tryen, aant uit proberen.
Ten eerste hij mag niet steigeren. As ie dat doet sla/ schop je hem vooruit, dat ie niet omhoog kan. Als t m toch lukt, en hij staat op zijn achterbenen, dan pak je de teugel van de kant waar je natoe aant gaan bent op twee centimeter lengte van t bit af, en dan trek je zijn kop na die kant toe, dat hij zich niet draaien kan. En jij moet hier consequent in zijn. Hij mag dit gewoon niet!
En als je het hem niet snel genoeg afleert, dan is je paardje dalik verkut....
PingWing schreef:Aparte tactiek...inderdaad! les, en m goed op zijn flikker slaan as ie dat doet! Hij is jou gwoon aant tryen, aant uit proberen.
Ten eerste hij mag niet steigeren. As ie dat doet sla/ schop je hem vooruit, dat ie niet omhoog kan. Als t m toch lukt, en hij staat op zijn achterbenen, dan pak je de teugel van de kant waar je natoe aant gaan bent op twee centimeter lengte van t bit af, en dan trek je zijn kop na die kant toe, dat hij zich niet draaien kan. En jij moet hier consequent in zijn. Hij mag dit gewoon niet!
PingWing schreef:inderdaad! les, en m goed op zijn flikker slaan as ie dat doet! Hij is jou gwoon aant tryen, aant uit proberen.
Dienie schreef:Laat er een keer iemand anders op rijden die niet bang is.
Succes ermee!
Groetjes Dienie
natas101 schreef:Dienie schreef:Laat er een keer iemand anders op rijden die niet bang is.
Succes ermee!
Groetjes Dienie
ik ben NIET bang voor mijn pony!:@..dan heb je dat mooi verkeerd begrepen!!
natas101 schreef:ik heb al les gehad maar hij flikt het steeds weer..