Hengstige Mariska en Lieve Nike@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Hengstige Mariska en Lieve Nike@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 21:06

Alweer foto's van mun verzorgpony's Haha! Clown deze zijn gelukkig wat beter gelukt. zijn vanaf de pony's gemaakt Vingers aflikken wel reagere he Knipoog Vingers aflikken Clown
eerst konde we vanaf mariska geen foto's maken omdat ze steeds als je stil wou staan ging steigeren om maar vooruit te komen. laterna ging dat gelukkig wel Haha! Tong uitsteken

Afbeelding
Patty op Nike in draf
Afbeelding
Beetje wazig Verdrietig
Afbeelding
Sjieke foto Haha! Pling Vingers aflikken
Afbeelding
Overgang naar stap
Afbeelding
Dat beentje Clown
Afbeelding
Ching-yi op Mariska
Afbeelding
in stap Tong uitsteken ....diej oortjes van nike Knipoog
Afbeelding
Mariska in draf
Afbeelding
Mariska kan sjiek lope Haha! Tong uitsteken
Afbeelding
Kwaaje Mariska Boos! Clown
Afbeelding
Kumt Patty op Mariska aan
Afbeelding
Stukie dichterbij
Afbeelding
Ching Yi op Nike in draf
Afbeelding
Iets te ver uit het zadel en de beugels zijn op vakantie in Tokio...zegt ching-yi
Afbeelding
Wazig Verdrietig
Afbeelding
Patty op Mariska in stap
Afbeelding
nog steeds in stap Vingers aflikken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
lollige foto Clown
Afbeelding
Patty weer op Nike.....sjieke foto vind ikzelf Haha!
Afbeelding
Patty weer raar aant doen Bloos Bloos
Afbeelding
Overgang naar galop
Afbeelding
In galop Tong uitsteken stoere nike Tong uitsteken Vingers aflikken
Afbeelding
Overgang naar draf
Afbeelding
Na het rijden was Max, de ezel, een beetje maf aant doen Vingers aflikken ,Hij begon aan de kont van mariska(die hengstig is Tong uitsteken ) te ruike en begon te fleme
Afbeelding
Hier weer aant fleme Vingers aflikken
Afbeelding
Nike aant................. Clown }>
Afbeelding
Nike net na ut......... Vork
Afbeelding
Max aan het ete toen de paarden net op stal stonden Vingers aflikken

zo dat waren ze Tong uitstekenbeetje veel maarja Tong uitsteken Vingers aflikken
commentaar is welkom maar wel zodat jullie ons en de pony's in onze waarde laten.....(dat patty vaker niet recht zit komt ook doordat ze iets aan haar rug heeft....maar er wordt zeker wel aan gewerkt. Haha! Knipoog )

Whisperke

Re: Hengstige Mariska en Lieve Nike@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:13

zijn jullie er al weer!!!
Patty misschien kun je wel beter een gaatje langer de beugels doen wanneer je op mariska rijdt!!! Kort rijden is ook niet alles en daardoor kun je ook vaak pijn in je rug krijgen!!
Misschien een tip. verder ziet het er gewoon uit de experts moeten er maar wat over zeggen ik ben daar echt niet goed in!!!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 21:17

jah dat wel maar als ik de beugels langer doe kom ik met mun voete tege de bene van mariska aan vaker Bloos Bloos Bloos Verdrietig en daarom doe ik dat niet Bloos
maar wel een goede tip ja....kan het eens probere en als ik echt te veel aan de bene van mariska kom dan maar kort he Knipoog Clown

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:20

Okeej is goed, Trouwens de bandages van nike mogen ook wat meer om de bal van hem want waar draag je anders bandages voor, en dan niet te ver maar ongeveer halverwege Sigaar

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 21:23

joa eigelijk waal...maar haaie ongerbandages geprobeert veur ut eerst en doa haai ze ein bietje last van....(zeen elastische) en toen hubbe we ze mer aafgedoan...mit diej anger doon ich ze meer om de bal heer en alles mer diej zeen neet meer good Verdrietig Huilen Huilen
waas noe meer probere en toen we merkte det ze der neet zo good op leep zo...(wou neet mier zelf geer veuroet waat angers waal is) en toen aafgedoan en leep ze weer geweun zowals nike Tong uitsteken

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:28

Leuke foto's hoor. Bij de donkere pony ziet het er in de galop netjes uit, pas op dat die niet gaat hangen in de hand. En de ezel, wat een lekker ding Vork

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 21:33

jah die ezel is lkkr he Knipoog Vork k moet um gaan inrijde is diej man daar steeds aant zegge...vind ut beetje zielig Bloos }>
jah met de galop hangt ie soms wel maar gaat al beter dan eerst Tong uitsteken Vork

magiclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:47

het zijn leuke foto's maar wel soms onduidelijk
maar probeereens die oren van mariska iets naar voren te krijgen dan ziet ze der leuker uit vind als ze op de foto staat iniedergeval dat lijk me leuker maar de foto's die ikegt goed kan zien is niks op aan te merken en nog vee lplezier met veel foto's maken

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 21:51

jah met drave doet ze vaak de ore naar achtere omdat ze steeds naar nike wil en dan moet je haar daarvan weg sturen en drijven. en steeds als je drijft doet ze ur oren naar achteren. en als ze de oren naar voren heeft dan is het weer geen goeie foto(benen niet erop dat je al van tevore weet enzo) maarja....en ik vind ze anders wel duidelijk...teminste een stuk duidelijker dan diej andere.

jij ook nog plezier met magic he Knipoog Tong uitsteken
en nog es mit 3e als geit

magiclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:57

patty als ik jou was zou ik je hakken iets naar benenden doen en als et aa nmijn moder lag moest je ze nof 5 cm naar benenden zodat je voeten ^^zaten Tong uitsteken

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 22:01

magiclover schreef:
patty als ik jou was zou ik je hakken iets naar benenden doen en als et aa nmijn moder lag moest je ze nof 5 cm naar benenden zodat je voeten ^^zaten Tong uitsteken

haha zal ut maar niet probere....erg pijnlijke voete hou ik er dan aan over denk ik Tong uitsteken Vingers aflikken maar zal eraan denke....is ook steed met drijve dan gaan me hakke omhoog Tong uitsteken merjah wordt aan gewerkt en bij dita(bij hen) lukt dat al aardig...maar als niemand er iets van zegt is het toch moeilijker Tong uitsteken zoals ook mun rug want ik zit volges mij meestal te ver naar voren Bloos Tong uitsteken

magiclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 22:03

patty je bent niet de eenigste dat doe ik ook en mijn handen dat is ook een ramp mar er word ok aan gewerkt et is isschien nu nog moeilijk maar er word aan gewerk en dat is goe

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 22:44

niemand meer tips of iets????? Vork Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Hyper! wil ut graag hore Tong uitsteken

rainbow_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 07:44

Pattypaard schreef:
jah dat wel maar als ik de beugels langer doe kom ik met mun voete tege de bene van mariska aan vaker Bloos Bloos Bloos Verdrietig en daarom doe ik dat niet Bloos
maar wel een goede tip ja....kan het eens probere en als ik echt te veel aan de bene van mariska kom dan maar kort he Knipoog Clown

Ik denk dat als je de beugels langer maakt, en je komt telkens tegen de benen van de pony, dat er iets niet goed is met je houding. Je moet dan proberen je onderbeen meer naar achteren te leggen, zodat het netjes in een lijn loopt. Dit korte is geen gezicht, en het lijkt me ook nergens naar rijden.

Het andere meisje moet naar mijn idee wat ontspannender gaan rijden. Ze zit een beetje in een houding geperst.

Voor jullie beide, op zich ziet het er wel netjes uit, maar probeer ze wat meer bij elkaar te rijden, maar zorg er vooral voor dat de ontspanning er goed in zit!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 08:05

@ Pattypaard: Bijna alle berichtjes van jou die ik in het topic lees zijn erg onduidelijk! misschien moet je gewoon via de boktregels ABN typen. Knipoog

En leuke paardjes hoor

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 09:20

rainbow_anne schreef:
Pattypaard schreef:

Ik denk dat als je de beugels langer maakt, en je komt telkens tegen de benen van de pony, dat er iets niet goed is met je houding. Je moet dan proberen je onderbeen meer naar achteren te leggen, zodat het netjes in een lijn loopt. Dit korte is geen gezicht, en het lijkt me ook nergens naar rijden.

Het andere meisje moet naar mijn idee wat ontspannender gaan rijden. Ze zit een beetje in een houding geperst.

Voor jullie beide, op zich ziet het er wel netjes uit, maar probeer ze wat meer bij elkaar te rijden, maar zorg er vooral voor dat de ontspanning er goed in zit!

hey ehmmmm dat over Patty van die benen dat ligt niet zo zeer aan de houding want ze kan haar benen wel goed naar achter houden bij Nike en op de manege ook. En als ze haar benen vaker even naar achteren legt dan begint Mariska soms erg te rennen.

En dat van dat ik me meer moet onspannen dat is wel zo maar dat gaat ook een beetje moeilijk op en hengstige merrie, ze wil er dan steeds vandoor en tjaaaaa... dat is ook niet echt een situatie waar je goed onspannen kunt gaan zitten.

Maarjah... Iedereen bedankt voor de reacties en ehhh nu maar hopen dat er nog meer tips ofzo komen he Knipoog Knipoog Knipoog

rainbow_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 09:28

Ik bedoel dat ze haar benen naar achter moet leggen, niet moet aanleggen, waardoor het paard gaat rennen.Als het paard hierdoor toch gaat rennen, gewoon telkens weer bij elkaar pakken en vooral ontspannen. Het paard zal aan de houding van de ruiter moeten wennen. Zolang ze haar benen goed stil houd, zal het wel gaan.

En juist als een paard wilt wegrennen etc, omdat ze hengstig is, moet je juist ontspannen. Je kan hem beter een x laten gaan en dan weer opvangen met je zit, in plaats van dat je gespannen gaat zitten.

succes.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 09:40

rainbow_anne schreef:
Ik bedoel dat ze haar benen naar achter moet leggen, niet moet aanleggen, waardoor het paard gaat rennen.Als het paard hierdoor toch gaat rennen, gewoon telkens weer bij elkaar pakken en vooral ontspannen. Het paard zal aan de houding van de ruiter moeten wennen. Zolang ze haar benen goed stil houd, zal het wel gaan.

En juist als een paard wilt wegrennen etc, omdat ze hengstig is, moet je juist ontspannen. Je kan hem beter een x laten gaan en dan weer opvangen met je zit, in plaats van dat je gespannen gaat zitten.

succes.

ja ik merk het zelf ook. als ik mijn benen naar achteren leg denkt ze dat ik drijf. al doe ik dat dan niet. maar zal het eens gaan proberen.

het klopt wel wat je zegt(vind ik teminste) dat je dan moet ontspannen. maar het probleem is dat ze het dan de hele tijd probeert ook al heb je haar (ik weet niet hoevaak) laten gaan. daarna probeert ze het weer.
en ze wil steeds naar nike toe. heel raar opzig want gistere stond ze gewoon een beetje bij nike zun kont te knabbele en aan de hals en steeds bij het hoofd en alles. wat ze normaal nooit doet. wel erbij gaan staan maar verder niks.

rainbow_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 09:46

Citaat:
het klopt wel wat je zegt(vind ik teminste) dat je dan moet ontspannen. maar het probleem is dat ze het dan de hele tijd probeert ook al heb je haar (ik weet niet hoevaak) laten gaan. daarna probeert ze het weer.

Tja, gewoon volhouden, de aanhouder wint! Knipoog

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 09:55

jah dat zeker Tong uitsteken Clown ik zal eraan denken mun benen meer naar achteren te leggen en als ze dan steeds wil gaan. dan maar steeds probere he Knipoog Tong uitsteken zal straks wat worden in het bos Vingers aflikken Clown (als we gaan)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:18

Leuke pony's ! Lachen

Jammer dat de foto's van zon slechte kwaliteit zijn Scheve mond

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:53

Leuke pony'tjes. Hier even wat commentaar van mij:
- Houd contact met de mond. Op bijna alle foto's hangen de teugels in een boogje.

En verder; waarom rijden jullie met een witte rijbroek? Niet belangrijk ofzo hoor, maar gewoon even nieuwsgierig. Haha!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:00

Pattypaard schreef:
joa eigelijk waal...maar haaie ongerbandages geprobeert veur ut eerst en doa haai ze ein bietje last van....(zeen elastische) en toen hubbe we ze mer aafgedoan...mit diej anger doon ich ze meer om de bal heer en alles mer diej zeen neet meer good Verdrietig Huilen Huilen
waas noe meer probere en toen we merkte det ze der neet zo good op leep zo...(wou neet mier zelf geer veuroet waat angers waal is) en toen aafgedoan en leep ze weer geweun zowals nike Tong uitsteken

Kan het ook even in normaal nederlands?? Bloos

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:33

Pattypaard schreef:

Wooooohooow, wat zeg je ? Rolleyes Clown

Leuke pony's Lachen

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 16:42

Citaat:

En verder; waarom rijden jullie met een witte rijbroek? Niet belangrijk ofzo hoor, maar gewoon even nieuwsgierig. Haha!

die andere van ching-yi lag in de was Tong uitsteken
en ik heb geen andere die nog een beetje dik is. (andere die ik heb is kei dun en beetje koud Tong uitsteken ...had die ook aan maja Vingers aflikken )