Bienotje schreef:Ik vind je toch wel minder geschikt om op deze pony te rijden. Het is meer de combinatie van jouw gewicht, met de leeftijd van de pony en de rug van dat beestje. Want dat is zo te zien echt wel een rug die al redelijk op aan het gaan is. Probeer zo eens in de week misschien nog te blijven rijden en verder bv. longeren/ VD of iets anders. Wat dacht je van een kleiner iemand zoeken die je erop kunt laten rijden/ zelf les kan geven dan ofzo. Ben je beide lekker bezig en hoef je het paardje niet het rijden te ontnemen.
Ik vind dit plaatje van jullie beide, dus niet zo mooi. En dat niet alleen omdat het plaatje van groot paard met klein meisje in is, maar dus vanwege de verschillende factoren als rug, leeftijd en gewicht.
het is niet mijn eigen pony maar verzorgpony.
en ze hebben ook nog iemand anders gevraagt(vooral voor mariska,deze pony) omdat er nog een grotere pony bij gekomen is. maar die komt zo goed als niet.
ik rij ook niet vaak op haar...neem vaak chingyi mee die dan vaker op haar rijd. dies kleiner en ook lichter dan mij
longeren lukt jammer genoeg niet echt. ze komt dan steeds met oren naar voren op je af enzo. en snapt het helemaal niet meer.(eerst wel zeiden ze) heb al vanalles geprobeert en ook meelopen ofzo.
en in de zomer(als het mag) ga ik vaker met haar de akker op...wandelen..dat vind ze altijd wel leuk. en andere dingen doe ik dan natuurlijk ook
ook komt ze bijna iedere week in het bos waar ze het heel erg leuk vind en het liefste de hele tijd rent
(ze is trouwens 26..bijna 27
)