Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) tot morgen weer
:P 
!!!door_ schreef:Dta mag ik hopen van wel ja, dat ie verschil merkt!!!
Maar bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik het inderdaad maar eens ga proberen.....als het niks is kan ik altijd nog weer terug!

door_ schreef:ja, ik zag ok al die bitten met een appelsmaakje......
hahah!
maar volgens mij is na een keer t bit weg, vreetzak slikt t zo door!
![]()
maar ik ga t proberen, jullie horen t misschien nog wel!
hihi... anders probeer je die van mij een tijdje?? kan ook... xxx beautylover schreef:gewoon les nemen
Citaat:Ik heb 'n happy mouth bit met appelsmaak, er zitten nog niet eens kauwsporen op, (niet dat ik het vaak gebruik maarjah)
Citaat:oww we gaan vanaaf zn mooie staart kijken hoor!! indd een dubbelgebroken bitje zou ik gewoon proberen..
kwaad kan het niet. en misschien indd met een ander 'smaakje' maar bij Varro had ik dat niet nodig om zn aandacht te krijgen.. maar die is ook net wat gevoeliger hihi... anders probeer je die van mij een tijdje?? kan ook... xxx
door_ schreef:Citaat:Ik heb 'n happy mouth bit met appelsmaak, er zitten nog niet eens kauwsporen op, (niet dat ik het vaak gebruik maarjah)
ja, lijkt me best een fijn bitjje....maarre....als jij t toch niet vaak gebruikt.....verkopen?
(doneren mag natuurlijk ook!)![]()
![]()
maat 12,5 is t