Zie hier het resultaat. Marloes heeft al een hele tijd niet gereden en ze stapte op en reed zo weg

Hier vond Tiara dat ze even moest duiken, maar dat achterbeentje!!

en ik ook even natuurlijk

En haar koppie

Marloes, vind het een gezellige middag!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Loopt ook erg leuk
Lowietje schreef:leuk paard! heel mooi!
letten jullie wel op dat jullie niet teveel naar beneden kijken?
Heb ze alleen nog niet gevonden
!

Zit diana me gister lekker te maken ja als het goed is staan zo de foto's erop, gen foto's vanmorgen nog niet 

marloes-joy schreef:oh het was BIZAR koud
Was echt even niet lekker meer... Maar bedankt voor de complimentjes!!
Merilyn schreef:waarom kan ik ze nou niet zien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TeM is al verstuurd
Ikeje schreef:Ziet er goed uit! Is het een Jazz?
masja schreef:Marloes kwam van de week gezellig langs en hier zijn natuurlijk plaatjes van gemaakt
Zie hier het resultaat. Marloes heeft al een hele tijd niet gereden en ze stapte op en reed zo weg
Hier vond Tiara dat ze even moest duiken, maar dat achterbeentje!!
en ik ook even natuurlijk
En haar koppie
Marloes, vind het een gezellige middag!
DJQuarter schreef:Wat hebben jullie toch altijd met; Dat achterbeentje? Is dat bijzonder dat de achterbenen ook meedoen?
DJQuarter schreef:Wat hebben jullie toch altijd met; Dat achterbeentje? Is dat bijzonder dat de achterbenen ook meedoen?
ja dressuurruiters hebben er wel wat mee..
! Elke denkende ruiter toch. Het is de bedoeling dat je paard zn achterhand "eronder zet" en dat de achterbenen niet slepen over de grond, een paard moet van achter naar voor gereden worden. Dus op die foto heft ze haar achterbeen goed op dus is dat iest positief... velen streven ernaar (zoals ik) omdat altijd te hebben... maar daarom staat er dus bij ooooh
dat achterbeentje