Palma @ work (van misty_palma)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Palma @ work (van misty_palma)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 20:30

nou donderdag eindelijk misty en palma gemeet Vork

jammer genoeg was het savonds en kon ik niet echt leuke en duidelijk foto`s maken.

Het was echt gokken Verdrietig maar aarzel niet en kijk Vork

Palma der hoofdje Clown
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De rijfoto`s ik zit er niet op misty_palma ook niet een meisje die helpt desiree wel is.
Palma was erg vervelend en heel erg druk.

Dees moet zelf maar commentaar geven en binnekort maken we overdag foto`s Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

uhh spoken Vork

Liefs kim

as_trid

Re: Palma @ work (van misty_palma)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:33

hey kim leuke foto's hor
toch nog best goed gelukt ondanks het donker was Lachen
palma is echt gaaf Kwijl

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:35

ehm.. waarom rijden jullie met een liverpool stang? dit is heeel erg pijnlijk voor je pony zo. als de teugels nou eens in een boogje waren, is er niets aan de hand, maar je hebt de teugels best strak vast, en zo'n stangbit heeft een hefboomwerking. Zou er een ander bit ingooien'. dit is een koetsbit,geen normaal rijbit.

unfearlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:48

lowara schreef:
ehm.. waarom rijden jullie met een liverpool stang? dit is heeel erg pijnlijk voor je pony zo. als de teugels nou eens in een boogje waren, is er niets aan de hand, maar je hebt de teugels best strak vast, en zo'n stangbit heeft een hefboomwerking. Zou er een ander bit ingooien'. dit is een koetsbit,geen normaal rijbit.

helemaal mee eens!!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:59

ze rijden met zo,n bit, omdat palma nergens anders opreageert.
en desiree zal zelf wel uitleggen waarom. niet zo bevooroordeelt zijn.

mooie foto,s hoor.

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:01

Ben het met Lowara eens meschien omdat Palma zo druk is dat jullie die bit gebruiken maar toch. Maar leuk weer eens foto's van Palma te zien, heb haar al heel lang niet meer gezien.

op alle foto's heeft die ook de mond open dus wel last van het bit

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:14

Wel een hele mooie haflinger moet ik zeggen!, alleen; arm dier, gek he dat hij nergens anders op reageert, waarom neem je niet gewoon les? en trouwens als je gewoon in de bak rijdt wat is dan eigenlijk het nut om uberhaupt met zo een bit te rijden, ik bedoel, al gaat ie ervandoor hij kan toch nergens heen. Vind het wel zielig, helemaal als er dan ook nog zo een hork op zit die aan de teugels zit te trekken.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 21:33

idd. palma reageert nergens op , en in de bak is ze super druk en niet te houden en aangezien dat de bakrand ook niet super stevig is.

Maar misty_palma reageert zelf ook nog wel Vork

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:33

voordat jullie allemaal over dat bit gaan zitten zemelen, wacht even tot de eigenaar gereageert heeft, zij kan je feiloos uitleggen, waarom, waarvoor. Het heeft een zeer duidelijke rede. En de gene die er op reed kreeg les Knipoog Ik kan het hier wel vertellen, maar zij kan dit veel beter Bloos stel dat ik het verkeert uitleg Rolleyes

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:34

Mooie fotos!
Hele mooie haf zeg! Loopt leuk

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:41

Esmeralda schreef:
En de gene die er op reed kreeg les Knipoog

dan hoop ik dat ze hier niet veel voor betaalt Knipoog

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:59

wauw Kwijl
palma is super.. Ja

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:10

haai super mooi paardje hoor!

Ik kan snappen waarom je met tuigbit rij, heb het zelf ook een tijdje gedaan. Alleen vind ik wel dat je erg veel vraagt. Pas het bit gebruiken als er wat gebeurt dan staat ze echt wel stil door de kinketting..

Maar verder super!

knor zei:

Quote:
gek he dat hij nergens anders op reageert

o jah leg eens uit waarom? Hoe kan het dan dat paarden die voor de kar worden gebruikt nog wel reageren??

En bij dit paard zitten de teugels op het hoogste gaatje dus. Ik had hem altijd op de onderste (jah reed ook met tuigbit) en mijn paard is nou ook super in de mond rij met gebroken trens.

Wat hebben mensen vooroordelen nix van aan trekken als jij maar weet waarvoor je hem gebruikt?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:15

lowara schreef:

dat zat ik mij dus ook al af tevragen... je houdt je handen ook best hoog,en ja polsen plat ipv rechtop! ja het kan ook aan de donkerte liggen Clown
verder is het wel een mooie haf!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:50

Ten eerste hebben jullie het over mij en mijn handen terwijl ik zelf niet reed Haha!

Palma reageerd inderdaad haast nergens op, maar ben er heel erg druk mee bezig om met een normaal bit te rijden.
Dit bit is ze altijd mee gereden dus daar is ze helemaal aan gewend, ik wil van dit bit af en ben erg druk met daarnaartoe werken.
Vind het ook niet leuk om ermee te rijden , maar als ze een paar daagjes aan de longe hebt gewerkt is ze nogal druk onder het zadel.

over een paar maandjes ben ik bevallen en dan ga ik er hard tegenaan met haar, en ik wil ook dat er op Palma gereden gaat worden nu met normaal bit want ze reageert veel beter op de zit nu dus hopelijk begrijpen jullie het nu een beetje Haha!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:16

ik heb ook een topic geplaats bij rijtechnische problemen, misschien willen jullie dat eens lezen en hebben jullie adviezen voor mij Haha! .

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:51

Leuke fotos,
Echt mooi paardje Ja Haha!

bientoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 10:28

echt een leuke haf Tong uitsteken

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:58

lowara schreef:

NOGMAALS DIT BEN IK NIET EN IK RIJ HIeR DUS NIET

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:59

meiske16 schreef:
lowara schreef:

dat zat ik mij dus ook al af tevragen... je houdt je handen ook best hoog,en ja polsen plat ipv rechtop! ja het kan ook aan de donkerte liggen Clown
verder is het wel een mooie haf!

NOGMAALS IK RIJ HIER NIET< IK RIJ NIET MEER ZELF OMDAT ZIE ONDERSCHIFT IK ZWANGER BEN EN GESTOPT BEN.

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:00

Brechtje schreef:
Ben het met Lowara eens meschien omdat Palma zo druk is dat jullie die bit gebruiken maar toch. Maar leuk weer eens foto's van Palma te zien, heb haar al heel lang niet meer gezien.

op alle foto's heeft die ook de mond open dus wel last van het bit

LAAT ik hier maar niet op reageren ken Brechtje iets te lang om hier serieus op in te gaan mensen, ze heeft te veel mensen bedonderd die ik ken Knipoog

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:06

zeg, mistypalma, je hoeft niet zo te schreeuwen , ik denk dat men het had over de TS.

het is volgens mij ook een veel te streng bit, maar ik las al dat je aan het proberen bent dat te veranderen dus dat ik goed Ja

verder mooie pony hoor *LOL*

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:08

Knor schreef:
Wel een hele mooie haflinger moet ik zeggen!, alleen; arm dier, gek he dat hij nergens anders op reageert, waarom neem je niet gewoon les? en trouwens als je gewoon in de bak rijdt wat is dan eigenlijk het nut om uberhaupt met zo een bit te rijden, ik bedoel, al gaat ie ervandoor hij kan toch nergens heen. Vind het wel zielig, helemaal als er dan ook nog zo een hork op zit die aan de teugels zit te trekken.

Ga hier niet over in discussie , ik weet zelf hoe Palma is gelukkig , en HORK? tja mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze neer moeten zetten , hoop dat je haar nooit tegen komt voor jou

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:11

Paljassofie schreef:
zeg, mistypalma, je hoeft niet zo te schreeuwen , ik denk dat men het had over de TS.

het is volgens mij ook een veel te streng bit, maar ik las al dat je aan het proberen bent dat te veranderen dus dat ik goed Ja

verder mooie pony hoor *LOL*

Ja inderdaad ik wil dit zeker veranderen maar de mensen zien alleen dat bit en lezen dan niet meer wat er verder staat.
Mensen denken dat ik dit leuk vind , maar dat is niet zo en wil zeker van dat bit af.
Ik rij zelf even niet meer omdat ik met 5 maanden zwangerschap even gestopt ben.

Ik mag trouwens niet schreeuwen maar KNOR mag wel mijn vriendin beleddigen en zeggen dat ze een HORK is?
Laat mensen in hun waarde en lees wat er geschreven word ik wil dit veranderen en veroordeel daarom niet degene die erop zit .

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:11

vind dat zo irritant als mensen een kleine lettertjes in hun bericht zetten, zet het er dan leesbaar op of helemaal niet.
he dees laat de beterweters maar kletsen, jij weet waarom je er mee rij, en je bent het bezig te veranderen, maar dat lukt uiteraad niet in 1 dag. Palma is nou eenmaal zo en als je na de bevalling de draad weer oppak, komt het vast in orde Knipoog