Dit keer was het georganiseerd door studentenvereniging Hippocampus uit Enschede dus op zaterdag namiddag kwamen we na een lange reis aan op Manege Horstlinde waar de wedstrijd gehouden werd.
Nog voor het eten moest ik mijn proef rijden.
Er rijden dan 3 mensen op hetzelfde paard hetzelfde proefje en de beste van deze 3 gaat door naar de halve finale. Er reden 4 paarden in mijn categorie (Ba) mee dus het maximale van 12 mensen deden mee in de Ba.
Ik moest als eerste op Duviola rijden. Een eigen paardje die ook lang manegepaard was geweest.
Het ging echt slecht en tijdens de galop heb ik even een mini rodeo gehad omdat hij zo reageerde op de zweep terwijl hij helemaal niet doorliep.
Dit ben ik op Duviola, helaas moest ik toen het al donker was en zijn de foto's niet echt gelukt. Dit is tijdens het inrijden wat je ongeveer 10 minuten mag doen waarna je metteen je proefje moet rijden:
Na deze proef ging ik eten en toen Rinka (illona op bokt) helpen met haar proef.
S'avonds was er een feest en ook de uitslag werd dan bekend gemaakt wie van de 3 op de paarden de meeste punten had en dus doorgingen naar de halve finales. En ik was ook door!!!!!
Dus op zondag na het springen moest ik als 2e op Smokey rijden. Een paardje van 1.60 en ookal was die al ouder hij ging er toch een beetje vandoor tijdens het inrijden

En nog groter nieuws was dat ik de halve finale ook gewonnen had ookal scheelde het maar 2 punten (ik had 159 en mijn tegenstandster had 157) dus moest ik gelijk op mijn finale paardje Zeddam stappen en na 4 minuten de bak in om mn proefje te rijden!
Iedereen helpt even
Het publiek
In de finale was het andere meisje beter dan ik en ik ben dus 2e geworden!!!!!!!!
Was echt een keileuk weekend!