ik heb er ook nog even opgezeten, voelde heel maf, ik had sinds oktober niet meer gereden en dan ook nog op een vreemd paard met net nieuwe laarzen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

grappie hoor

zadel is geloof ik te koop
ze rijd haar expres wat dieper om haar goed over die rug te krijgen. als het goed is blijft het nu ook goed gaan... haar zadel was door de zadelpasser verkeerd aangemeten (ik had met die zadelpasser hetzelfde probleem) binnenkort krijgt ze een perfect passend zadel

vemrulz schreef:Wat een leuk beestje zeg
Wat doe je op die laatste rij foto met je handen?
Hij loopt verder wel netjes
is dus een momentopname LiSSy schreef:haar zadel was door de zadelpasser verkeerd aangemeten (ik had met die zadelpasser hetzelfde probleem)

. we zijn ook daar erg mee bezig om dat voor elkaar te krijgen. ik rij nog geen wedstrijden met haar. we hebben al wel de startkaart net binnen. maar door haar rug probleem konden we nog niet starten. ik denk dat ik tirana toch iets eerst beter laat lopen voor dat ik op concour ga.
,, ja ze is echt een bloedpaardje dus. meestal is ze ook heel erg druk met rijden enzo, maar vandaag was ze aardig rustig.
,, ik vind het echt leuk dat ik weer familie van tirana heb gezien, Unique kan ook wel lekker lopen. maar ik pb je nog wel
sijn weer mooie picca's
(( wat lijk je so groot op tirana
**lol**
))
carmen je mot je handen dichter bij mekaar doen !!
'
... mah nooit so moii als ..... Ju weet wel wie

Tjha schreef:color=#FF0000]
[/color] HeeysS carmen ..sijn weer mooie picca's
(( wat lijk je so groot op tirana
**lol**
))
ene nu kga ik ff beidehand doen ..carmen je mot je handen dichter bij mekaar doen !!
![]()
![]()
'
ene ze loopt de mooi bij![]()
... mah nooit so moii als ..... Ju weet wel wie
![]()
![]()
** eigendunk **
doeii
,,
,, en leer ook is lezen:P ik zet me handen uit elkaar omdat tirana dat beter door de rug gaat lopen,, zo kan ik eerder op concour en heeft ze niet zo veel last van haar rug
Maar waarom die mexicaanse neusriem, op een aantal foto's zit ie veel te laag. Dit is niet fijn voor het paard
... haar houding word aangewerkt .. maar om nou andere dingen aftekraken...
Ju weet self waarschijnlijk wel wat ..
ikk kan de niX an doen als dhat beest so sterk is
..
(( ene neem Ju radio woensdag maar mee hea))
*o/*

Tjha schreef:whaha .. en Jullio loopt goed![]()
![]()
ene sinds wanneer rijde er andere bY mY in de les![]()
![]()
![]()
whaah![]()
ikk kan de niX an doen als dhat beest so sterk is
..
ene Ju sal woendsdag nog raar opkijke![]()
(( ene neem Ju radio woensdag maar mee hea))
![]()
![]()
*o/*