Ik zal even iedereen antwoorden
.
LindeCaspar schreef:Hoi, zou ik mogen vragen hoe groot je bent?? Ik ben zelf 1.60 en wou weten of ik nog op mijn shetje pas.
Ik ben ook 1.60 en rijd Roos, Dennis en Angel nog fanatiek(Roos is 100 cm, Dennis 94 en Angel 107).
Fangio schreef:Ik heb nog een heel klein beetje commentaar. De handen van het meisje op die voskleurige shet mogen wel wat hoger (ben jij dat nou of niet?) en ze moet iets rechter zitten (kan ook vertekenen door de jas, weet niet)
Die voskleurige shet is geen vos maar een vosroan
, ze lijkt alleen wel heel erg vossig op deze foto's(af en toe is ze bijna helemaal wit!).
Mijn jas vertekend verschrikkelijk, ik zit wel rechtop, ik moet alleen meer vooruit kijken ipv naar beneden.
Mijn handen zo laag en breed is zo de bedoeling op het moment. Ik rijd ook alleen zo in de les zodat er een wakend oog bij is dat ik mijn handen niet ff snel laag vast zet oid.
PattyOosten schreef:Wat een schattige shets. Zijn ze allemaal van jou?
Toch een klein puntje van kritiek; ik vind dat je wel erg breed zit met je handen, heb je daar een bepaald doel mee voor ogen?
Verder hoop ik voor je dat je nog alle tijd hebt om haar te rijden, want ik vind je nu eigenlijk al iets te groot. Je kunt je been niet meer echt mooi lang houden namelijk.
Ze zijn lang niet allemaal van mij. Alleen Dennis en Ukkie(beide niet op de foto's) zijn van mij. Roos is van irene hier op bokt. Nicky is van Martine(Truf hier op bokt, mij zusje). Lodewijk is van Heleen(My Dominique). En Angel is van een amerikaan maar ze staat bij mij en ik ben er verder verantwoordelijk over.
Groter ga ik niet worden, daar ben ik niet bang voor. Want hoeveel 20 jarige rijden er nog shet?