oeps hij is ook wel eens eigenwijs tijdens het galloperen
oke was wel erg veel, maar het zijn de beste nogmaar
Dit is dus een les van kinderen die zo minimaal al 3 jaar rijden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
opzicht best sneu voor de manege pony's en paarden ik zou liever niet 1 van hun zijn
lang leve de brave knolliebollies

Sprakeloos...tamaraatjuh schreef::x Sprakeloos...
Dit zijn jouw verzorgsters? Dan hoop ik inderdaad dat ze jouw pony's anders rijden, dit is te erg voor woorden. Ze rijden minimaal 3 jaar? Ik rij twee en half jaar, en moet zeggen dat ik dit niveau ver te boven ben (al zeg ik het zelf). De instructie is volgens mij ook niet echt goed als het er altijd zo aan toe gaat...

)blieb01 schreef:Even een kleine uitleg, dat vosje wat zo ruw word behandeld is een staker. Ik heb hem al een keer een minuut of 15 op het midden zien staan terwijl de ruiter op een nette manier probeerde het dier weer in beweging te krijgen, het enigste wat hielp was een flinke pets op zijn kont met een zweepje. De tinker is ook zo een staker, kan erg leuk lopen en spontaan (vanuit elke gang) stil staan. Het ziet er niet zo leuk uit op de foto (in het echt ook niet) maar zeg nou zelf iedere manege heeft er wel een aantal pony's tussen die links gaan als jij rechts wilt en die altijd proberen om niet te hoeven lopen ongeacht het aantal uur dat ze lopen en op deze manege lopen ze maximaal 3 uur over een dag verdeelt . Ik weet dat de manege waar deze foto's zijn gemaakt erg goed voor de dieren zorgt. Ze gaan zomers lekker het land op en s'winters mogen ze los in de bak als ze een dag vrij zijn.

Wil niet weten hoe de gevorderde daar rijden
Gelukkig maar dat ze met de jouwe niet rijden, br mag er niet aan denken! Arme manègepaardjes toch, gelukkig worden ze bij ons zo ruw niet behandeld. blieb01 schreef:Even een kleine uitleg, dat vosje wat zo ruw word behandeld is een staker. Ik heb hem al een keer een minuut of 15 op het midden zien staan terwijl de ruiter op een nette manier probeerde het dier weer in beweging te krijgen, het enigste wat hielp was een flinke pets op zijn kont met een zweepje. De tinker is ook zo een staker, kan erg leuk lopen en spontaan (vanuit elke gang) stil staan. Het ziet er niet zo leuk uit op de foto (in het echt ook niet) maar zeg nou zelf iedere manege heeft er wel een aantal pony's tussen die links gaan als jij rechts wilt en die altijd proberen om niet te hoeven lopen ongeacht het aantal uur dat ze lopen en op deze manege lopen ze maximaal 3 uur over een dag verdeelt . Ik weet dat de manege waar deze foto's zijn gemaakt erg goed voor de dieren zorgt. Ze gaan zomers lekker het land op en s'winters mogen ze los in de bak als ze een dag vrij zijn.
)
Ze had geloof ik zondag de F4 gehaald met de vos.
maar dit ziet er al een stuk netter uit toch? Dit is een week voordat ik met hun mee was naar de manege.