En nog even een rondje buiten doen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Idra schreef:Idd leuk setje Cloris!
Fijn dat er wat meer Piep-foto's worden geplaatst de laatste tijd, ik vind hem echt te gek!!
cloris schreef:Idra schreef:Idd leuk setje Cloris!
Fijn dat er wat meer Piep-foto's worden geplaatst de laatste tijd, ik vind hem echt te gek!!
Ja mooi he, Army-Green![]()
Ik zal proberen met wat meer regelmaat fotos te plaatsen van Senor Piropo

en leuk setje!
Nou ik wacht vol spanning op de nieuwe foto's
cinv schreef:
Cloris Super idee !
Die 3de buiten is WAW..de andere ook zenne.
En euh een plezier jouw te zien rijden, vind dat je echt goed rijd en ja...piropo....mijn lieveling
Thanks, ik ga morgen weer fotos laten maken okej? 
Prachtig paard, maar wat zit jij supernetjes joh! Mag ik vragen wat voor zadel je hebt?? NehnaDagmar schreef:WauwPrachtig paard, maar wat zit jij supernetjes joh! Mag ik vragen wat voor zadel je hebt??
ziet er mooi uit, alleen op de 2e en 3e foto mogen je handen wel wat dichter bij elkaar vind ik, verder ziet er goed uit! 
) een voorbeeld aan kunnen nemen.

Als we nou allebei die camel ook hebben, dan gaan we samen rijden en dan maken we vast en zeker superfoto's voor bokt
DinkeyGirl schreef:Hej wat een mooie foto's! En je zit idd weer gruwelijk netjes![]()
Je moet er idd vaker foto's van hem opzetten, ik mis mn pleegkind!
Dat army green staat hem prachtig, jij en een anky dekje, ik had nooit verwachtAls we nou allebei die camel ook hebben, dan gaan we samen rijden en dan maken we vast en zeker superfoto's voor bokt
er zijn vanmiddag ook weer fotos gemaakt, ga ik morgen plaatsen
enne op naar het camel dekje