Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:ik heb geen instructrice
xtwisterx schreef:Je geeft zelf het probleem al aan...Citaat:ik heb geen instructrice
. Zazoo schreef:het enige wat ik vraag is hoe ik het paard gewoon in draf en galop kan laten gaan. denk niet dat ik daar een instructrice voor nodig heb hoor.
xtwisterx schreef:Zazoo schreef:het enige wat ik vraag is hoe ik het paard gewoon in draf en galop kan laten gaan. denk niet dat ik daar een instructrice voor nodig heb hoor.
Alsjeblieft zeg. Als jij aangeeft dat je je pony niet eens fatsoenlijk kan laten draven en galoperen ben jij de laatste die kunt zeggen dat je geen les nodig hebt!!! Wees nou maar niet zo eigenwijs, want vanachter de pc zul je heus geen goede tips krijgen!!!
Zazoo schreef:Wat is het voor onzin dat als je een paard hebt die niet wil lopen dat je niet kan rijden? Ik kan haar wel verrot schoppen of slaan maar ik vraag naar een normale oplossing. Als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks.
Sorane schreef:Och dat is makkelijk op te lossen hoor!!
Een paar spoortjes en een langere zweep!
Mischien helpt een leuk slofteugeltje nog!
En dat gezeur om een instructeur. Meid heb je helemaal niet nodig hoor!! Een ruiter op top-niveau (zoals jij) gaat toch geen instructeur nemen. Iedere ruiter heeft dit probleem wel eens!!
xtwisterx schreef:Zazoo schreef:Wat is het voor onzin dat als je een paard hebt die niet wil lopen dat je niet kan rijden? Ik kan haar wel verrot schoppen of slaan maar ik vraag naar een normale oplossing. Als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks.
Dus een les is niet nuttig?
Ik heb nergens gezegd dat je niet kan rijden, maar als ik dit zo lees denk ik dat jij best wat lesjes kunt gebruiken. Zelfs Anky heeft les.
Nu jij weer.
.Auriana schreef:Dat is nog een GOEDE sterke taal deze mensen moeten gaan begrijpen dat paarden dieren met een eigen wil zijn en geen auto waarvan je de sleutel omdraait en het loopt.
Zazoo schreef:Ja ga jij ook nog even zeiken. Weet je ik zoek het zelf wel uit. Ik vraag hoe ik haar kan rijden zonder haar vooruit te rammen en nu loop jij te zeiken dat ik een paard mishandel.
Zazoo schreef:Ga eerst eens lezen ofzo. Nee niet iedere ruiter heeft dit probleem want de meeste paarden vinden het leuk om te lopen.
Zazoo schreef:En jij natuurlijk helemaal niet want jij weet alles.
Zazoo schreef:En je moet echt de les lezen aan mensen zoals ik die hier voorstellen om een paard verrot te rammen, lek te prikken en met slof te rijden.
Zazoo schreef:Kind ga lekker naar je ZZ-paard
Zazoo schreef:op je kakpensionstal en ga daar tegen mensen zeiken want van mij weet je niks.
Zazoo schreef:Sorane, als jij sarcastisch begint
Zazoo schreef:over dat ik een langere zweep moet nemen, sporen om moet doen en met slof moet gaan rijden maak ik daar uit op dat je me maar een
achterlijk wijf vindt die niet weet hoe ze met paarden om moet gaan en denkt dat dat de oplossing is. Is dat zo vreemd?
Zazoo schreef:Ik weet niet wat het paard van een ander leuk vindt want paarden praten nooit tegen mij maar ik kan wel zien dat de meeste paarden gaan lopen als je ze aandrijft.
Zazoo schreef:Ik zou niet weten wat er mis is aan die zin dus vertel het mij,
Zazoo schreef:o alwetend schepsel.
Auriana schreef:Niet ieder paard is er een waar je op kunt stappen en mee weg kunt rijden.....
Met les is helemaal niets mis heb zelf ook les maar waar ik het niet helemaal eens ben is dat ik een beetje het idee kreeg dat jullie van mening zijn zweep erover slof eraan en schoppen en dan komt het goed.

Zazoo schreef:ik begin een beetje de indruk te krijgen dat jullie discussieren om het discussieren want ik zie geen nuttige reacties meer (voor zover jullie die eerst ook al gaven dan) dus ik zie geen reden meer om te antwoorden anders gaat dit vast eeuwig door.
Zazoo schreef:ik begin een beetje de indruk te krijgen dat jullie discussieren om het discussieren want ik zie geen nuttige reacties meer (voor zover jullie die eerst ook al gaven dan) dus ik zie geen reden meer om te antwoorden anders gaat dit vast eeuwig door.