r00z en Robin_ at work in de bak + filmpjes!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Talisa

r00z en Robin_ at work in de bak + filmpjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:10

R00z en Robin_ gingen tegen het einde van de middag even rijden en ik zou wel even foto's maken Lachen Helaas werd het al donker, dus foto's zijn niet zo geweldig. Scheve mond

Hier eerst de filmpjes:

r00z in galop
Robin_ in draf op volte

deze 2 komen nog, als die site ff meewerkt Boos!
[url=/]Elmo (hondje) rent met r00z mee Haha! [/url]
[url=/]r00z in draf[/url]

Nu de foto's. Lachen Ik denk dat r00z er zelf wel commentaar bij geeft, oja iig liever geen commentaar over de halsverlenger en de cap van r00z.

Foto's van r00z @work:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's van Robin_ @work:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Denk eraan, tzijn momentopnames he Knipoog

Pikolino

Re: r00z en Robin_ at work in de bak + filmpjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:13

leuke foto's en leuke paardje ik vind alleen wel dat ze of te diep lopen of het lijkt zo dat ze in een beetje gedwongen houding lopen...
maarja het kan ook zo lijken hoor Haha!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:15

Pony's zien er goed uit maar sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind vooral de laatste paar foto's er heel erg getrokken uitzien. Pony loopt onderhand met zijn kin op de borst. Even een vraagje: je zegt dat dit momentopnames zijn...ga je hiervan uit dat mensen je verkeerd beoordelen of had je zelf ook al wat punten van aandacht gezien? Als je al weet dat er kritiek gaat komen, bespaar jezelf dan de moeite en zet ze niet op de site als je er niet tegen kan. Ik weet niet wat andere Reply's zeggen, maar dan zie ik nog liever een paard wat niet naar beneden loopt dan zoiets...sorry Lips are sealed

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:16

r00z: je handen niet vastzetten op dr hals en je hakken niet optrekken Knipoog

Robin_: je handen bij elkaar houden, wat verder naar voren en je teugels wat korter nemen Knipoog lijkt al een stuk netter dan denk ik Lachen
en hij lijkt op de foto's heel erg achter de teugel te lopen.. maar op het filmpje niet.. lijkt me banketstaaf als ik commentaar ga geven als t niet zo is Clown

ziet er verder leuk uit hoor Ja

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:18

Hermesdeux schreef:
Pony's zien er goed uit maar sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind vooral de laatste paar foto's er heel erg getrokken uitzien. Pony loopt onderhand met zijn kin op de borst. Even een vraagje: je zegt dat dit momentopnames zijn...ga je hiervan uit dat mensen je verkeerd beoordelen of had je zelf ook al wat punten van aandacht gezien? Als je al weet dat er kritiek gaat komen, bespaar jezelf dan de moeite en zet ze niet op de site als je er niet tegen kan. Ik weet niet wat andere Reply's zeggen, maar dan zie ik nog liever een paard wat niet naar beneden loopt dan zoiets...sorry Lips are sealed

Rustig Tong uitsteken
Okee, Robin loopt soms te diep. Maar ik kan je verzekeren dat Marlien (berijder) NIET trekt. Dat is zo'n beetje onmogelijk bij Robin, dan flipt ie al. Marlien is HEEL rustig en zacht met dr hand, en Robin is een heel gevoelig paardje. Robin gooit zelf zn hoofd zo ver naar beneden, en daar is ze ook aan het werken.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:19

Ziet er leuk uit hoor Haha!
Leuke pony''s/paardjes Lachen

Ga met het commentaar van mietje mee Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:20

Hermesdeux schreef:

we hebben dit gezegd omdat we weten hoe het hier op bokt gaat..
Marlien kan er nix aan doen dat robin zo laag en diep loopt want als je gewoon je handen naar voren doet doet ze dat al.. Ze is ontzettend fel voor het been en het tegenover gestelde van hard in de mond.. marlien is hier hard mee bezig enzo en de foto'tjes zijn gewoon op het verkeerde moment genomen Lips are sealed

Ohja hier even over roos.. Ik heb haar net een half jaar en ze vind dresuur echt heel erg moeielijk.. ben er ook nog niet echt heel actief mee bezig.. Ik heb les enzo en als het weer wat beter weer word krijg ik ook prive les enzo..

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:22

m00nlight schreef:
Rustig Tong uitsteken
Okee, Robin loopt soms te diep. Maar ik kan je
verzekeren
dat Marlien (berijder) NIET trekt. Dat is zo'n beetje onmogelijk bij Robin, dan flipt ie al. Marlien is HEEL rustig en zacht met dr hand, en Robin is een heel gevoelig paardje. Robin gooit zelf zn hoofd zo ver naar beneden, en daar is ze ook aan het werken.

ooooja.. dat heb ik wel gezien met de boktrit dat ie steeds zn hoofd naar beneden gooit Ja
probeer veel te drijven, en toch wel contact te houden met z'n mond.
veel overgangen en tempowisselingen willen wel eens helpen Lachen

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:25

Citaat:

tjah dan moet je geen fotó's plaatsen als je niet tegen kritiek kan Knipoog

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:27

steffie4ever schreef:
Citaat:

tjah dan moet je geen fotó's plaatsen als je niet tegen kritiek kan Knipoog

Ze zegt toch niet dat ze niet tegen de kritiek kan Tong uitsteken ?

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:29

leuke foto's *LOL*
die R00z is lievv Ja

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:47

leuke foto's... ik vind rooz leuk beestje Ja

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:54

Leuke foto's hoor..
Netjes hoor Priss ik heb wel gezien hoe Roos is Knipoog
Robin_; ook netjes Lachen
Als je het zelf beter weet moet je je niks van die kritieken hier aantrekken..
Je weet het zelf toch wel beter Lachen
Commentaar is al gegeven enzo.. Lachen
Nouja..
Keep up the good work! OK dan!

Leuke filmpjes trouwens Lachen
en en en Roooos is lief Lovers

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:55

Leuke foto's!
Leuke beestjes Ja

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 23:24

roos is stoer Lovers
Leuke foto's ook Ja
Het ziet er best goed uit priss OK dan!
Ik vind de Foto's van Robin minder
Het ziet er een beetje gespannen uit, en ze loopt te diep.
Maar op een paar foto's loopt ze wel iets meer met het neusje
eruit OK dan!
Ik zou veel gaan drijven en overgangen rijden Ja

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 23:43

dat eerste pony'tje (roos geloof ik?) vind ik ontzettend leuk! na een paar foto's zie je het elastiek gewoon al netjes losjes hangen, en loopt hij/zij zelf al lekker ontspannen.
Het 2de paardje is niet echt mijn smaak, beetje iel, en een dunne nek. (maar goed, iedereen heeft zijn voorkeuren toch?)
Denk dat de ruiter moet proberen hem/haar meer voorwaarts te houden, ook al is het paard heet en druk met beenhulpen, probeer er wel aan te werken, want het contact is op de foto's redelijk weg. Denk dat als de ruiter meer voorwaarts rijdt, ze al een heel eind verder is.

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 07:45

Bij rooz vind ik het jammer van die touwtjes..

En bij robin.. Ik vind het bij het filmpje wel netjes alleen bij de foto's ziet het er tog heel anders uit Verward

Leuke paardjes hoor!
Liefs, Sharon

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 09:18

Bij rooz vind ik het ook beetje jammer van touwtjes enzo , maar het moest wel even!! Ja
je handen niet vastzetten op dr hals en je hakken niet optrekken zoals eef zei , maar het zijn moment opnames Lachen

En r0bin_ Ik heb hem wel eens beter zien lopen!jammer dat de foto´s net een beetje op verkeerd moment zijn genomen enzo , maar in het filmpje zie je dat het echt heel anders is enzo Lachen
En ik vind marlien echt niet slecht rijden!! Haha!

Maar voor de rest ziet het er wel leuk uit Lachen
En vind het twee leuke paardjes om tezien Lovers

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:22

Ik vind het er inderdaad uitzien alsof die bruine pony zelf in die positie loopt, het ziet er juist niet gedwongen uit. Volgens mij is ook dit een vorm van achter de teugel kruipen. Probeer het vooral met je been op te lossen.

Danielle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:05

Tulandro schreef:
Ik vind het er inderdaad uitzien alsof die bruine pony zelf in die positie loopt, het ziet er juist niet gedwongen uit. Volgens mij is ook dit een vorm van achter de teugel kruipen. Probeer het vooral met je been op te lossen.

Denk ik ook!! En let bij de eerste pony erop, dat je in galop je benen netjes naar beneden houdt! Ze schommelen heen en weer! Benen geven doe je immers op de singel en niet zowat op haar kont Knipoog

Robin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:12

r00z is echt vooruit gegaan, loopt al best netjes OK dan! Nu vanmiddag nog even naar les Haha!
Ik zal proberen wat meer been te geven bij Robin maar dat kan zowat niet want dan gaat ze al in galop Knipoog
Dat filmpje van Elmo moet het echt doen was te grappig Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:36

Rooz, let op je benen en ja aanleuning. Je benen flubberen een beetje, is vooral op het filmpje goed te zien. Bij elke sprong die de pony maakt leg jij je benen heel ver naar achteren en geeft een schop. Laat je benen gewoon op zijn plaats liggen en pas wanneer de pony écht niet reageerd een schopje geven wat verder naar achteren.
Wat ik bedoel met de aanleuning: Op de eerste foto's zijn je teugels te los, hierdoor gaat de pony op de halsverlenger lopen. Wanneer jij contact neemt met de teugels (de rest van de foto's) zie je de halsverlenger ook los hangen.

Robin: Lijkt me een verschrikkelijk paard om te rijden, kruipt steeds achter de teugel en aanleuning is ver te zoeken. Probeer dit allemaal op te lossen met je benen, ook al gaat het paard al hard genoeg, been erbij! Rijdt het paard naar je handen toe. Je steekt nu af en toe je benen af en ook op het filmpje is goed te zien dat je te weinig met je binnenbeen doet. Maak je paardje rond om je binnenbeen, laat heel zijn lichaam inbuigen en probeer hem zo losser te maken. Misschien dat ie dan vanzelf ook wat minder achter de teugels kruipt en jij wat meer gewicht in je handen kunt nemen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 14:43

Rooz: ziet er opzich wel ontspannen iut,maar bij het 1e filmpje schop je hem ontzettend hard aan.

Robin:kruipt idd wat achter de teugel maar als je er aan gaat werken,komt het wel goed Lachen

Verder wel leuke foto's

(rest van het commentaar is al gegeven dus ga ik niet meer geven. )

Robin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:01

Annetje schreef:
Robin: Lijkt me een verschrikkelijk paard om te rijden, kruipt steeds achter de teugel en aanleuning is ver te zoeken.

De aanleuning is wel eens beter geweest, toen had ik er een softbit in, maar met dat bit kwam ze de hele tijd omhoog met haar hoofd als ik een overgang reed. Dit bit leek goed te gaan maar na een korte tijd toch niet. Ik doe nu het andere bit er weer in dan maar het hoofd omhoog, dan loopt ze iig niet zo diep. Zo verschrikkelijk is ze niet Tong uitsteken Ze moet alleen nog veel leren. Ze is supergevoelig en niet zo bot als andere paarden maar daar moet je natuurlijk van houden Vork

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:35

Leuke pony's. voor de rest ben ik het helemaal met Annetje eens.