Patty mennen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

Patty mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 20:50

Halloo iedereen!!

Gister zijn Anouk en Lisa (samen hier op bokt een account, I_love_noor) meegeweest en die hebben foto's gemaakt.

Het was echt onwijs gezellig, en we gaan zeker nog een keer Tong uitsteken

Noujah, nu de foto's maar..

Eerst een paar hoofdfoto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze vind ik erg leuk, voor het karretje.. We lagen helemaal dubbel van het lachen hier Tong uitsteken

Afbeelding

En hier nog 3 foto's dat ze voor het karretje loopt:

Afbeelding

Afbeelding

Ennuhm.. Nouja, hier: Links ik (in witte jas) en rechts Lisa (knalroze jas Tong uitsteken *I love knalroze Tong uitsteken * EN WE HADDEN NOG ZO GEZEGD DAT WE NIET OP DE FOTO WILDE HEH LISA?!? Tong uitsteken

Afbeelding

En nog een foto van Pat voor het karretje helemaal zegmaar:

Afbeelding

En we hebben nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeite moeten doen om Nikita (pony die bij Patty staat) op de foto te krijgen, maar het is gelukt (lang leve de krakende plastic tasjes en een geduldige Anouk Tong uitsteken )

Hier zijn ze:

*ja hoor, ik kan best lief kijken.. als ik wil dan heh Tong uitsteken Clown *

Afbeelding

* ja, ik krijg niets van jullie, dan kijk ik ook niet meer naar de camera..*

Afbeelding

Ja, Nikita had lekker in de modder liggen rollen.. Is ze nogal goed in, maar normaal is ze wit hoor Tong uitsteken

Het was echt megagezellig, en ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden.

Anouk, bedankt voor de foto's maken en allebei bedankt voor de gezelligheid!! Ik kom zeker nog een keer langs Tong uitsteken

Groetjes Ilse

I_love_noor

Re: Patty mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:53

'T was gezellig he? Patty is echt supergoed in vorm voor een 25 jaar oude pony Lachen De foto's zijn gaaf he Lachen Nu moet jij nog een keer mee naar onze pony Tong uitsteken

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:05

aaah, wat een schattig ponytje ( alleen volgens mij is zijn echte kleur een beetje anders Tong uitsteken )

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:08

leuk beestje!
Die kar die is echt vet! Tong uitsteken
ik wil er ook 1!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:08

Wat een schattig ponytje is het toch Lovers
Hoe hoog is ze eigenlijk?

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:13

ah wat een schatje is dat zeg, mooie kleur heeft ze trouwens

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:17

Mennen jullie met een gewoon bitje Verward
en zonder broek?
Of is Patty zo braaf Haha!
Wel een gaaf karretje zeg!
en voor een 25 jarige pony is ziet ze er goed uit!

I_love_noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:52

MaiNat schreef:
en zonder broek?

patty is zo braaf Ja

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:59

Wat een lief pony 'tje om te zien Ja. En zo te zien vind ze het mennen heel leuk. Mooi karretje ook!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:00

Aaaaaaaaah weet je hoe stoer! En wat een schattig karretje.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:24

*LOL* Wat vreselijk schattig!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 16:02

bliksemluver schreef:
Wat een schattig ponytje is het toch Lovers
Hoe hoog is ze eigenlijk?

Euhm.. Ysja, daar vraag je me wat Tong uitsteken Anouk Lisa, hoe hoog zou ze zijn? iets tussen de 1,20 en 1,30 Verward Blond

I_love_noor schreef:
MaiNat schreef:
en zonder broek?

patty is zo braaf Ja

Ja heh Tong uitsteken en met bitje moet ook wel, ze wil nog weleens gaan rennen en niet meer stoppen Tong uitsteken en tis gewoon veiliger, waar zou jij mee mennen dan? Halster?? Tong uitsteken Maar Pat is over het algemeen ook wel braaf voor het karretje Ja Ja gelukkig Haha! En ze ziet er nog zo goed uit omdat er nog veel met haar gedaan word (mennen, wandelen enz enz, door mij en de eigenaresse) dus Tong uitsteken

Dankjulliewel dat jullie haar zo leuk vinden, ze heeft een lekker bekkie Tong uitsteken En de kleur ben ik ook niet eerder tegengekomen, ze is een kruising fjord/welsh/shet, dus ze zal een deel van de fjord hebben en nog wat van de shet en de welsh denk ik.. Het is apart Tong uitsteken

Bedankt heh!!

*als iemand die bij mij in de buurt woont een keer mee wil, moet diegene maar even een pb'tje sturen ofzo*

Ilse

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 16:21

Nee natuurlijk niet!
Ik bedoel je hebt menbitten zoals liverpool of utrechtse stang.
Maar dit is een gewoon bit en dat lijkt me niet verstandig.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 16:30

MaiNat schreef:
Nee natuurlijk niet!

Ah joh... als ze er goed op loopt, waarom niet? Voor zo'n kleine pony is een stang vaak een groot onding in een zo'n klein mondje.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 16:40

Waarom inderdaad een duur bit (Liverpool kost bijv. al rond de 50 euro) als de pony ook gewoon lekker loopt op een bitje wat past, aangezien liverpools vaak veel te groot zijn voor kleine pony-mondjes.

Maar ligt jullie wagen wel in balans? Het lijkt er namelijk heel erg op, dat hij heel erg achterover kiept, wat niet zo lekker voor je pony is.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 16:46

Er zijn ook kleine Liverpools die uitstekend passen in kleine ponymondjes en met een ongeremde kar zou ik niet met geen gewoon bitje op pad durven. En zonder broek met een ongeremde kar is ook niet zo fijn voor de pony.

Maar het is wel een hele leuke pony en ze ziet er fantastisch uit!

I_love_noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 16:57

Percy schreef:
Er zijn ook kleine Liverpools die uitstekend passen in kleine ponymondjes en met een ongeremde kar zou ik niet met geen gewoon bitje op pad durven. En zonder broek met een ongeremde kar is ook niet zo fijn voor de pony.

ach...ze is makkelijk te houden als ze dr even vandoor wil gaan.
en het is een oude pony...dus het is gewoon niet echt nodig Haha! maar bedankt voor alle leuke reacties Pling

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 17:05

MaiNat schreef:
Nee natuurlijk niet!

Waarom dan niet Bloos Maar zo'n zwaar bitje op zo'n oude pony vind ik ook niets, en ze loopt hier gewoon goed op..

Sjonniej schreef:
Maar ligt jullie wagen wel in balans? Het lijkt er namelijk heel erg op, dat hij heel erg achterover kiept, wat niet zo lekker voor je pony is.

In principe ligt ie wel in balans, alleen het toont niet echt zo.. Het is echt goed hoor, anders ga je maar een keertje mee (en meestal zit je op de bok nog iets naar voren Knipoog ) dan kun je het zien Lachen

Percy schreef:

Jah, maar zoals eerder gezegd, ze loopt hier goed mee en omdat ze ook al vrij oud (maar fit) is, heeft het niet echt zin om er nog een te kopen.. Volgens mij moet er ergens in de kast nog wel eentje liggen, maar dan moeten we eerst de kast uitmesten Tong uitsteken gaan we van de zomer nog wel doen, maar hier gaat het goed op en je kan haar hiermee goed bij je houden enzo.. Het is gewoon makkelijk om haar bij je te houden als ze er even vandoor gaat..

Bedankt dat je haar leuk vind, voor haar leeftijd ziet ze er erg goed uit Haha! Ja

Groetjes Ilse

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 17:17

Percy schreef:
Er zijn ook kleine Liverpools die uitstekend passen in kleine ponymondjes en met een ongeremde kar zou ik niet met geen gewoon bitje op pad durven.

Die rem op de wagen is niet gemaakt om te remmen voor als je paard er vandoor gaat, die trekt daar toch lachend doorheen. Haha!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 17:30

Tessebes schreef:
Percy schreef:
Er zijn ook kleine Liverpools die uitstekend passen in kleine ponymondjes en met een ongeremde kar zou ik niet met geen gewoon bitje op pad durven.

Die rem op de wagen is niet gemaakt om te remmen voor als je paard er vandoor gaat, die trekt daar toch lachend doorheen. Haha!

Jah idd Tong uitsteken

Maar deze wagen is ook ongeremd en geen broek Bloos Maar we zijn op zoek naar een broek voor haar Tong uitsteken

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 18:23

Tessebes schreef:
Percy schreef:

Dat weet ik ook wel Tessebes maar die rem is er wel om te voorkomen dat de wagen tegen de kont van de pony opklapt bij het stoppen of wanneer de weg iets afloopt. Iets wat je ook met een broek kunt voorkomen maar als je ook geen broek hebt krijgt de pony de kar op de hielen en dat is niet lekker.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 20:11

Tessebes schreef:
Percy schreef:

Dat weet ik ook wel Tessebes maar die rem is er wel om te voorkomen dat de wagen tegen de kont van de pony opklapt bij het stoppen of wanneer de weg iets afloopt. Iets wat je ook met een broek kunt voorkomen maar als je ook geen broek hebt krijgt de pony de kar op de hielen en dat is niet lekker.
[/quote]

Dan heeft ze het zeer zwaar Clown ongeremde wagen en geen broek Nerd

MAAAAAAAAAAR daar hebben we wat op bedacht Tong uitsteken We hebben de stangen van het karretje en de "singel" waar de teugels doorheen zitten, met een gespje aan elkaar vast gemaakt.. Het remt wel, maar op een gegeven moment schuift die singel naar voren(door haar platte schoft), en moet je even dat ding naar achter trekken en dan zit het weer goed Clown Klinkt heel hard maar het valt reuze mee hoor *LOL* Maar we zijn echt op zoek naar een broek, miss toch maar even op bokt kijken Tong uitsteken

Ilse

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:26

lievvv Lovers
en dat koppie.. ben helemaal verliefd!!!!!! Ja
leuke foto's Haha!

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 21:09

Ahh ziet er heel lief uit!
Waarschijnlijk wilde ik deze sulky ook voor mijn shet gaan kopen. Bevalt hij een beetje?

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:16

Ziet er heel leuk uit!
Alleen vind ik wel dat de pony erg dicht op de kar zit. Ik zou de strengen wat langer maken zodat hij minder dich top de kar zit.
En watvoor bit hij in zijn mond heeft maakt niks uit zeker niet met een wat oudere pony. Die broek zou ik idd snel aanschaffen hij remt niet alleen hij houd ook nog eens het schoftje op zijn plek Knipoog