Zo gaat snel hier
Maar super leuk al die reacties 
perdjes schreef:probeer alleen je hakken wat meer uit te drukken
dat rose staat hem/haar
*
echt leuk
Inderdaad hakken uitdrukken is probleem
ik moet daar de ene keer bewust mee bezig zijn en de andere keer doe ik het wel. Maar ik ga het zeker in de gaten houden 
En je mag hem doorkrassen 
*Doorkrassen wat niet van toepassing is
Pjelk schreef:Het valt me wel op dat je paard op veel fotos best wel op de voorhand valt maar goed, daar zal je vast wel aan werken. Mooi droog landje heb je trouwens! Ik zou hier niet hoeven proberen in de wei te rijden
Dat klopt dat ze veel op de voorhand valt, zie ik vaker op foto's. Maar ik vind dat het tijdens het rijden niet heel erg opvalt.
En de wei was heerlijk om in te rijden. Misschien komt dat omdat die toch wat hoger ligt want in de andere wei moet ik het dus ook niet proberen 
Kiara schreef:De ruiter met roze trui lijkt wat naar voren te vallen zo nu en dan.
Wat jammer van die schuurplekken op de borst zeg! Heeft vast een gevoelig huidje dat paard!
Met die roze trui ben ik inderdaad. Ik had ook al gezegd dat ik wat naar voren ging en dat ik daaraan probeer te werken. Die schuurplekken zijn heel jammer. Ik heb zo'n "bh" voor haar, maar die heb ik een paar dagen in de was gedaan en ik had geen ander. Toen waren de schuurplekken snel te vinden 
Marliesje schreef:Wat een leuke foto's, die Marsha kan goed foto's maken zo te zien.
Op de meeste foto's vind ik Solide echt lekker lopen Ilse.
Mars mag vaker meer voor de foto's
En natuurlijk ook om te rijden want het ging eigenlijk heel lekker vond ik. Zag er goed uit en Solide vond het leuk.
En ze liep vandaag heel erg lekker. Niet te trekken, luisterde goed naar mijn hulpen. Alleen vond ik haar nog een beetje traag, maar ja ze deed goed haar best.
tobilover schreef:En gaaf paardje zeg! Rijd je er ook wedstrijden mee?
Nee, ik rij geen wedstrijden met haar. Misschien dat ik van de zomer wat ga proberen, maar ik vind het zo ook wel leuk. Ik heb ook geen trailer, dus kan dan ook alleen maar de wedstrijden rijden die op loopafstand zijn 
Frisianhorsy schreef:Maar wat mij opvalt, dat kom ik steeds vaker tegen, dat paarden/pony's een stukje geschuurd hebben bij de schouder?
Is dit voor een reden of?? want ik zie dit best vaak
Dit komt bij mij door het deken. Ik heb een mooi "bh-tje" voor haar die dit tegen zouden houden. Dat is me ook heel lang gelukt totdat ik dat ding in de was deed en ze een paar dagen zonder heeft gelopen. Nu is dit dus het resultaat
De rest natuurlijk iedereen super bedankt voor jullie leuke complimentjes en natuurlijk ook iedereen bedankt voor het commentaar.