Alvast bedankt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

runningkawa schreef:En ik geloof dat ik de raad van MissSia voor het eerst een goede raad vind
Ik denk dat voorlopig maar gewoon heel veel ga oefenen met lagee hindernisjes met hekjes enzo erin...MIjn insturcteur denkt dat het ook gewoon verzet is want ze wil altijd op de hindernis crossen en als ik dat dan niet toelaat stopt ze maar(bij hekjes)...

runningkawa schreef:En dan heb je een leuke knol als die van mij
er langs, brr, dat is eng (heeft hij nu nog wel ooit)
er overheen is leuk, dan kijkt hij niet![]()
dan heb je eerst gesprongen, nooit geen problemen, ga je daarna dressuren, is de bloembak mega eng en durft hij niet in de buurt te komen![]()
Rara, wat dan ?
sorry offtopic, maar moest er ff aan denken
runningkawa schreef:En dan heb je een leuke knol als die van mij
er langs, brr, dat is eng (heeft hij nu nog wel ooit)
er overheen is leuk, dan kijkt hij niet![]()
dan heb je eerst gesprongen, nooit geen problemen, ga je daarna dressuren, is de bloembak mega eng en durft hij niet in de buurt te komen![]()
Rara, wat dan ?
sorry offtopic, maar moest er ff aan denken
runningkawa schreef:Hier hebben we niet vaak hekjes onder het Z
maar toen ik die voor de eerste keer toch bij uitzondering tegen kwam, kon ik geen enkele hoek lekker inrijden
Kwam binnen, schrok zich rot door alle mensen op de tribune, hindernissen, aankleding............... Kwam het parcour uit met 20 strafpunten..........
Ach eerste keer en net 4 jaar. Tweede parcour was trouwens 2 strafpunten voor tijd
en een koekie doet wondere.