), deze vond ik zooo gaaf, een western-look dekje... Ik wilde hem heel graag hebben dus vandaag er maar gelijk mee rijden dan...
Lineke, horssie @ bokt kwam langs om te rijden. 's Morgens was het weer prachtig dus ik keek er al naar uit, mooie foto's maken enzo..! Helaas, toen we weggingen van huis was de lucht grauw en toen we bij de bak aankwamen begon het te regenen.
Toch nog wat foto's gemaakt. Sommige is het oog een beetje raar op, ik heb namelijk alle duivelsoogjes van Röskur weggewerkt. (maar ben hier geen genie in.
)Hier komen ze.

Landi, het ijscohondje!

Wollebaal Röskur met zijn nieuwe western-look dekje.
(ik weet dat het vzh is maar ik moest en zou hem hebben toen ik hem te koop zag... Bovendien maakt het met zo'n decoratief dekje niet zo veel uit, tenslotte is wat voor uitsteekt ook leuk om naar te kijken, veel meer dan bij een effen gekleurd dekje vind ik.
)
Wat Lineke hier doet, geen idee... Wellicht heeft ze zelf aanvullende informatie?

Langs de akker had Röskur blijkbaar zin om te poseren. Helaas waren veel foto's bewogen, ik heb er best veel gemaakt van zijn hoofd.

Beetje wazig, maar ik vond hem wel leuk zo met die manen enzo...

Uiteraard was degene die nog een beetje scherp en leuk was bovenaan afgekapt... >;)

Deze ook beetje vaag, maar... Van voor is hij nóg liever als hij zijn oortjes naar voren heeft. Dan lijkt hij nog maar een kleine ukkepuk terwijl hij toch al 16 en een half is.
(volgens mij keek hij hier naar mij
was heel cute, hij liep af en toe uit zichzelf naar mij toe - ik liep naast / voor / achter Röskur en Lineke)
Lineke en Röskur die in draf naar mij toe komen.

Van achteren, Röskur's kont en Lineke's reflecterende jas.

Ik vond deze foto wel iets hebben om de een of andere reden. We gaan hier bijna onder het viaduct door. De graffiti op de achtergrond en de donkere hoek linksboven heeft ook wel wat. Waarom precies weet ik niet, maar vind dit dus een leuke foto.

Lineke had Röskur een stukje zoutblok gevoerd (er lagen nog wat kapotte kleine stukjes van het vorige zoutblok bij de poetsplaats) en ook al had Röskur al wat uit de vijver in de voortuin gedronken
Hij had blijkbaar nog dorst. Dus dan krijg je dit soort taferelen als je door een plas probeert te lopen... 

Of zulke...

Toen kwamen we in de bak aan...
Lineke en Röskur in draf.
Ik weet niet waarom precies, maar deze foto vind ik wel iets western-achtigs hebben...
Röskur ziet er wel stoer uit ook hier...
Dit vond ik ook wel een leuke / 'stoere' foto.
Zo die manen / staart van Röskur in de lucht enzo...
Is in galop.
Nog een still uit een spring-filmpje van Lineke en Röskur. Helaas waren alle foto's die ik had gemaakt mislukt dus toen besloot ik maar een filmpje te maken.

Ik heb ook nog even gesprongen maar daar zijn geen foto's van (m'n digi zat in m'n jaszak)
Toen we weer thuis aangekomen waren heb ik nog een paar töltfilmpjes gemaakt, hier een ervan: (ik weet dat hij niet heel tactzuiver tölt dus aub geen commentaar daarover.
)http://iris.van-blijderveen.nl/movies/toltthingie.MOV
Als hij het niet doet moet je eerst rechtsklikken, opslaan als, en dan vanaf je computer afspelen.
Het is een quicktime filmpje. 
Wat stills uit deze filmpjes:

Oh ja, bij de tölt heeft Lineke haar beugels uit omdat ik na het springen terug een stukje door het bos heb gereden, dus ze zaten weer op mijn maat (ik ben 1.80). Vandaar dus.