Wat ik wel kan zeggen is dat ik echt een geweldige dag heb gehad, vooral het 8-tal vond ik SUPER! Had gewoon kippenvel toen ik er naar keek ... Ook de kür van Peter Spahn en Adel vond ik geweldig. Had daar ook nog stukjes van gefilmd. Toen ik die net terug keek kreeg ik weer kippenvel ... Zelfs een vriendin van mij, die helemaal KWPN-gek is en Friezen maar niets vind kreeg kippenvel van het zien van het filmpje van Adel. Nou dat zegt volgens mij wel genoeg

De foto's zijn niet van geweldige kwaliteit maar ik had verwacht dat de foto's helemaal niets zouden worden dus ikzelf vind ze heel mooi
Zal binnenkort even kijken of ik de filmpjes op internet kan zetten, dan kunnen jullie die ook zien. Denk alleen niet dat me dat gaat lukken

Tsja een charmanter moment kon ik niet uitzoeken voor een foto hoor

En deze laatste foto is eigelijk wel mijn favoriet. Het is wel niet Adel, om precies te zijn is dit Wibe, maar ik vind het echt een hele stoere foto. Alleen baal ik er zo van dat hij zo donker is ... Maar ja , t is niet anders ...

alleen de laatste foto doet het! En ik had graag de fries die hier vijf minutjes vandaan staat nog eens op de foto's gezien!