80 cm

90 cm

100 cm

110 cm

110 cm

110 cm

120 cm
Ze ging elke keer zowat van zichzelf.
eerst moest ze warm lopen, maar begon ze gelijk al te springen. Gelukkig hadden ze al de hele ochtend in de bak gelopen, dus de spieren waren nog warm
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

eerst moest ze warm lopen, maar begon ze gelijk al te springen. Gelukkig hadden ze al de hele ochtend in de bak gelopen, dus de spieren waren nog warm
FleurBscht schreef:Zo die kan hoog springen! Cool hoor
Ik zou alleen als de dood zijn dat me paard uit zou glijden in zo'n modderbak!
crossmonster schreef:techniek is niet op en top, maar om het nu bagger te noemen gaat me net iets te ver
beenwerk word te langzaam in getrokken
ruggebruik zou meer mogen, beter zou zijn om er een hindernis voor te zetten, er zit namelijk een hele erge "AUW" foto tussen, waarbij ie rekje strekje moet spelen
met een hindernis of een galopbalk ervoor kun je dat voorkomen.
aan het paard te zien vind ie het iig hartstikke leuk om te doen
en de wil om te springen staat nog steeds boven de techniek he

kleinelinda schreef:Dat je ze over de balken jaagt.
(alhoewel dat hier niet zo makkelijk gaat, dan moet je wel zeker weten dat je paard er idd plezier in heeft zoals hier; maar ik zou dan aanraden om eerst gewoon een losse constructie te zetten, dus gewoon in de hoefslag een sprong met een zijbalkje naar de grond toe, dan kunnen ze erlangs als ze echt niet willen
) En in de praktijk is ze helemaal niet bang voor de zweep alhoewel ze met haar spelletjes dat er soms wel zo uit laat zien.
ik weet niet wat het geval is bij jouw paarden...
En dus losse hindernis waar ie evt langs kan gaan. *heelverhaal* Roskur schreef:Zolang je paard niet als de dood voor de zweep is (wat ie als het goed is niet is..?) is het geen probleem denk ik. Een van onze paarden begint al om je heen te galopperen / draven als een soort spelletje als je met de zweep de paddock in komt, maar met vrijspringen gaat ze er gewoon langs als ze er geen zin in heeft.(alhoewel dat hier niet zo makkelijk gaat, dan moet je wel zeker weten dat je paard er idd plezier in heeft zoals hier; maar ik zou dan aanraden om eerst gewoon een losse constructie te zetten, dus gewoon in de hoefslag een sprong met een zijbalkje naar de grond toe, dan kunnen ze erlangs als ze echt niet willen
) En in de praktijk is ze helemaal niet bang voor de zweep alhoewel ze met haar spelletjes dat er soms wel zo uit laat zien.
ik weet niet wat het geval is bij jouw paarden...
Je kan trouwens ook gewoon met een longeertouw laten vrijspringen ipv zweep als je paard de zweep eng vind en je hem/haar niet wilt forceren.En dus losse hindernis waar ie evt langs kan gaan. *heelverhaal*