) Maar in ieder geval, het ging eigenlijk best leuk, en ik ben benieuwd wat jullie van hem vinden en of jullie nog tips hebben. Hij is namelijk net onder het zadel en is nog wat wankel... Maar hier komen ze dan... kijk en geniet:
"hey, ik ben breque!!" en ik spoor niet helemaal...
Eerst nog even longeren.. om te kijken of ie niet al té idioot doet
maar aangezien hij liever lui dan moe is, zal dat wel meevallen...beetje losdraven enzow...
En een btj inbuigen.. maar die handen zijn wel erg breed hè
vam hand veranderen... (maar mn handen hebben elkaar weer gevonden
en dat waren de beste foto's want er zaten een heleboel van deze tussen... ervaren fotografe...
dus gaan we maar weer uitstappen... je zult maar zo'n hoofd hebben
Mathieu, de big boss, en brekkie zn lekkere kontje
Dus, wat vinden jullie er van?

als student is de spaarpot leeg....
Echt heel spijtig dat de foto's zo donker zijn! De enigste twee foto's die een beetje indicatie geven van het paard zijn volgens mij de vierde en vijfde foto. Hij heeft een mooie ronde achterhand maar zoals je zelf al aangeeft loopt hij net te diep. Ik denk dat zijn voorbeen gebruik ook beter wordt als je hem iets hoger instelt, het neusje eruit rijdt. Dan heeft hij van voren ook meer ruimte en komt hij vanzelf meer op de achterhand. Voor de rest ziet het er erg goed uit, zeker voor zo'n jong paard die nog weinig onder het zadel is geweest. Het geeft een lekker voorwaarts beeld.