Memorie of Mariscara

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mesastamp

Memorie of Mariscara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 11:16

Mariscara
Feinerstern x Wisconsin
17-05-1994
Mariscara of “ciska”zoals ik mijn meisje noemde, kende ik al heel erg lang, toen ik wedstrijd op mijn eerste pony reed, moest ik tegen haar en dacht ik altijd jeetje dat is een mooie pony, niet wetende dat ze ooit van mij zou worden…Deze foto had ik al vaak op internet gezien, ze stond toen al bij ons op stal, ze was van mijn instructrise voor de verkoop en ik dacht altijd kon ik haar maar kopen, en toen Robin verkocht werd heb ik een deal met mijn instructrise kunnen sluiten, waardoor zij Robin had en ik cisje…Ik was dolgelukkig, deze foto stond op internet…
Afbeelding

Hier was de eerste dag dat ze echt van mij was, ik had net afscheid genomen van Robin en op zondag kon ik dan gelijk fotos maken van cis..

Afbeelding

en hier opdezelfde dag nog even lekker los in de bak…
Afbeelding

natuurlijk begonnen we gelijk fanatiek te lessen en hadden we ons al ingeschreven voor veel wedstrijden
Afbeelding

ze had zo een dikke vacht dat ik haar geschoren heb, ook hier was ze super braaf en kwam er een heel ander paardje ondervandaan
Afbeelding

dat fantastische kopje van der maakte mij altijd zo intens gelukkig!
Afbeelding

ook in de sneeuw was ze altijd vrolijk en vond ze het super!
Afbeelding

Hier zat ze mij uit te dagen in de wei, we konden zo genieten van elkaar had ik het idee en ze vertrouwde mij en ik haar…ze was fantastisch!
Afbeelding
Lovers
Afbeelding

klein en heel chique…mijn meisje
Afbeelding

ook hebben we een poging gedaan om te gaan springen, cis vond het super maar ik had er geen vertrouwen in, nooit gehad, dus dat was eenmalig…voor haar jammer want zodra er een hindernis in de bak stond werd ze een hele andere pony!

Afbeelding

om deze rede sprongen wij dus maar niet meer Geld, geld!
Afbeelding

ook op buitenritten waren we gek, alleen was cis dan best wel druk, daarom een slof er om, voor de veiligheid… het was een drukke weg
Afbeelding

voor de wedstrijd nog een paar foto’s zodat ik die ook niet meer kon vergeten! Ze was hier echt op haar mooist…
Afbeelding
Lovers
net uit de trailer, vlak voor onze wedstrijd
Afbeelding

Hier op het inrijterrein, natuurlijk moest ook hier een foto van komen.
Afbeelding

Afbeelding

Onze eerst officiële wedstrijd en tevens ons vreselijk moeilijk afscheid… Ze liep heerlijk en was gewoon echt heel braaf, precies zoals je een afscheid ook verwacht. We werden 3e met een winstpunt.
Afbeelding

Afbeelding

Dit was de laatste dag voordat mijn meisje weg zou gaan, ik had haar nog een keer helemaal gewassen en ingevlochten om te zorgen dat ik hele mooie herinneringen over zou houden, ik vind haar nu nog helemaal geweldig!
[/img]http://www.controlaltdelete.nl/pic/15f2d728d58df39372fc13e2bfe7f6e8.jpeg[/img]

dat koppie van haar heeft mij zoveel vertrouwen terug gegeven die ik na Robin kwijt geraakt ben, ik heb nooit zoveel plezier in een korte tijd gehad met een paardje, en het klikte dat was duidelijk, direct was er een hele bijzondere band….
[/img]http://www.controlaltdelete.nl/pic/1b8a031f62a6b7f7935dba8b26cd7bb0.jpeg[/img]

ik was er van overtuigd, dat niemand ons ooit uit elkaar kon krijgen!
Afbeelding

en hier allebei happy en we gingen er voor lieten zien wat we waard waren…
Afbeelding

Toen ik 18 werd, vertelde mijn vader dat hij stopte met de betaling van mijn liefste meisje… ik ging verhuizen naar limburg en cis zou met me mee gaan… Maar nu hij er mee stopte kon ik het gewoon niet meer betalen, ik ging samen wonen en dat is verschrikkelijk duur in het begin… Ik moest haar verkopen en mijn ergste nacht merrie werd werkelijkheid…. Het was vreselijk en ik zie haar nog de trailer op gaan…. Ik had er alles voor over en heb uiteraard alle mogelijkheden bekeken om haar te kunnen houden, maar helaas…. Ik kan het nog steeds niet geloven.. :’(

Na tranen van verdiet, een glimlach van een herinnering
Afbeelding

Lieve ciska, i’ll never forget you!
You’re always in my heart!
Lovers Lovers Lovers
Sorry voor het hele lange verhaal, ik moest het even van me afschrijven, ik kan nog steeds niet zonder te huilen over haar vertellen, of foto’s kijken of haar “afscheids”video die ik gemaakt heb…
Afbeelding
Lovers
ik weet ondertussen waar ze is, ik heb haar opgezocht en het gaat super met haar, maar het gemis en het verdriet, maar vooral het waarom zullen altijd blijven.
Lovers
Laatst bijgewerkt door Oscar op 10-04-05 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel verwijderd.

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 11:25

AAAAAAHHH Ciska!!!! Echt een paardje waar ik ook gelijk weg van was!!! Mis haar nog steeds op stal hoor!! Echt jammer dat je haar weg moest doen!! Ik hoop dat Demi ooit ook tegen een Ciska aanloopt na Rebeltje!!!
Veel liefs, Ellen

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 11:28

Sneu hoor!!
Zijn mooi foto's en is een mooi paard.
Gelukkig weet je waar die staat kan je haar vaak opzoeken!!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 11:37

Dit was de laatste dag voordat mijn meisje weg zou gaan, ik had haar nog een keer helemaal gewassen en ingevlochten om te zorgen dat ik hele mooie herinneringen over zou houden, ik vind haar nu nog helemaal geweldig!
Afbeelding

dat koppie van haar heeft mij zoveel vertrouwen terug gegeven die ik na Robin kwijt geraakt ben, ik heb nooit zoveel plezier in een korte tijd gehad met een paardje, en het klikte dat was duidelijk, direct was er een hele bijzondere band….
Afbeelding

Mooi gedaan hoor!
Je had bij deze 2 een foutje gemaakt.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 11:43

Ik hoop echt voor je dat je ooit weer een paardje kan kopen dat net zo geweldig is als deze en dat je meer geluk mag hebben

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:36

jeetje zeg, dat lijkt me echt verschrikkelijk.
wat een mooi paard was dat.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 12:43

ze was super ....

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:21

jeetje erg voor je meid, hoop dat je haar ooit kan terug kopen!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:22

wat een gaaf beestje zeg!
echt super fotoos!
zoiets is gewoon super moeilijk!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:31

Wauw wat een prachtdiertje zeg!
heel erg veel sterkte meid!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 13:33

mariz schreef:
jeetje erg voor je meid, hoop dat je haar ooit kan terug kopen!

wie weet... ze heeft het goed daar gaat het natuurlijk om, maar ik snap niet waarom ik me daar niet bij neer kan leggen... als ik fotos of een video kijk moet ik altijd weer huilen... ik kan het niet uitleggen ik denk dat er bokkers bij zitten die het gevoel wel zullen snappen

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 09:26

thx gabyfedde dat had ik zelf nog niet eens door! Bloos

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 09:49

Wat een leuk paardje zeg Lachen
Erg jammer dat je haar moest verkopen Scheve mond

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 09:54

Een prachtig paardje! Echt jammer voor je. Vooral als je er al zo aan gehecht was. Dit is ook de reden waarom ik nu geen paardje wil kopen, omdat ik toch geen tijd en geld heb momenteel en ik dat nooit meemaken om je lieveling dan te moeten verkopen. Ik wens je veel sterkte, blijf doorbijten hoor! Lachen

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 10:49

Afbeelding

hier nog een foto... dankjewel voor julluie lieve reacties! Lovers

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 10:59

Wow wat een mooi paardje zeg Lachen Jammer dat je der hebt weg moeten doen!!! sterkte Lachen

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:36

was idd een toppertje om trots op te zijn..
en n.a.v. je verhaal snap ik dat je haar erg mist, door jullie sterke band..
echt heel jammer...!!!
Maar herinneringen neemt niemand van je af meid...
En het gevoel voor jou dat ze nu ook een fijne thuis heeft, zal wel veel waard zijn, toch?
sterkte, groetjes Linda

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 16:25

Linnus schreef:
was idd een toppertje om trots op te zijn..
en n.a.v. je verhaal snap ik dat je haar erg mist, door jullie sterke band..
echt heel jammer...!!!
Maar herinneringen neemt niemand van je af meid...
En het gevoel voor jou dat ze nu ook een fijne thuis heeft, zal wel veel waard zijn, toch?
sterkte, groetjes Linda

dat is me alles waard echt!! die mensen zijn zo enthousiast over haar! maar ja missen doe ik haar nog echt iedere dag!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:33

Onwijs jammer .
Maar het word ook echt onbetaalbaar nog om een paard of pony in deze dure tijd te onderhouden.
Kan je haar nog opzoeken ?

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 16:35

parouscha schreef:
Onwijs jammer .
Maar het word ook echt onbetaalbaar nog om een paard of pony in deze dure tijd te onderhouden.
Kan je haar nog opzoeken ?

ja gelukkig wel, dat heb ik pas gedaan en heb haar toen weer even gereden en ze staat er zo super bij maar ze hinnikte wel toen ik kwam en deed gelijk haar "kunstjes"die ik geleerd had, was geweldig om bij haar te zijn en ze heeft het super dus! zag er ook echt gelukkig uit, is een vrij gestresste pony maar was daar gelukkig heel rustig.. dus ze heeft haar huisje echt gevonden

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:38

aaah wat een mooi verhaal
dit verhaal raakt me echt het lijkt me echt vresselijk en de titel klopt het is echt een mooie herinnering !!
ik vind het echt een onwijs mooi dier en ik vind ook dat je hem goed rijd enzo ..!!
sterkte Ach gut

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 16:44

TabeR schreef:
aaah wat een mooi verhaal
dit verhaal raakt me echt het lijkt me echt vresselijk en de titel klopt het is echt een mooie herinnering !!
ik vind het echt een onwijs mooi dier en ik vind ook dat je hem goed rijd enzo ..!!
sterkte Ach gut

dankjewel zeg Bloos ze is niet de makkelijkste maar als haar hebt dan heb je haar ook en ik heb natuurlijk de beste fotos geplaatst Bloos

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:18

heel veel sterkte. ik snap dat je de fotos niet kan bekijken zonder te huilen. dat heb ik bij mijn hond ook die is ook naar andere mensen. ik weet dat hij het goed heeft. maar ik zou hem zo graag terug willen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:20

mooi verhaal heel veel sterkte, en het zijn hele mooie foto's, het was vast ook een heel mooi paard!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 17:40

dank jullie wel voor de lieve berichtjes! fijn om op bokt je verhaal kwijt te kunnen wetende dat er mensen zijn die je begrijpen...