want gisteren reed ik mn paardje voor het eerst na een heel lange tijd (stond al 1.5 jaar stil door veulen te krijgen) en ging echt super, en op het einde was ze dus ook aan het schuimen maar ze was niet echt aan de teugel alhoewel ze werd toch wat ronder naarmate we langer bezig waren, en ik heb ook wel veel overgangen gereden. dus ik vroeg me af of dat ook nog iets anders kon betekenen? en dan nog iets, in de galop liep ze wel aan de teugel, maar in de andere gangen niet, maar dit deed ze uit haar eigen (denk ik toch, want veel overgangen gereden en ze liep ook heel ontspannen enzo, maar anders was ze toch ook zo in draf en stap? maar ik denk ook niet dat ze daarmee mn hand niet aannam ofzo, want ik moest mn hand maar sluiten en ze ging weer naar draf... dus vroeg ik me ook af of dit slecht is? zo, het is wel een lang verhaal geworden, maar ik weet dan ook niet hoe dit in het kort te verhalen

. Die pakt het bit vast en begint onmiddelijk uit zichzelf te knabbelen en kauwen, als ze dan ook nog eens fijn loopt vliegen de schuimvlokken langs alle kanten