Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lusitana schreef:Wat wil je horen? Ja, hoor zijn ook allemaal leuke paarden. Maar je ziet toch zelf wel wat ik bedoel met licht ( het is mooier omschreven met ontspannen ) en zwaar, precies waar Q het over heeft? en waarom dwingt men mij altijd maar te reageren op een reactie op een reactie van mij? Ik mag toch gewoon een mening geven? Ik laat me niet meer verleiden tot een 1 op 1, of erger, nog 10 tegen 1 discussie, lielle. Als je hier op reageert, kun je dus lang wachten op een tegenreactie van mij, want die komt niet meer.
Een zeer kenmerkend voorbeeld van de LDR training is wel Rembrandt, maar IMO kun je hier toch niet spreken van een zware hals:

)Lielle schreef:dat was dus een reactieIk bestrijd nl dat de trainingsmethode die jij zo verfoeit leidt tot show boven functionaliteit.
QQQQ schreef:Vrij consequent blijven de neuzen achter de loodlijn (pol ook meestal niet hoogste punt) en mag je blij zijn als de neus eens aan de loodlijn komt. De jury maalt er niet naar.
QQQQ schreef:Bull.
Je kan van elke methode wel een slechte foto vinden hoor. En er zijn zat goeie klassieke foto's op het web die al vaak genoeg op bokt hebben gestaan, net als bergen slechte niet-klassieke foto's.
Kom eens met wat zinnigs.
Ik heb mijn argumentatie uitgebreid opgeschreven. Nu jij, zonder foto's (tenzij echt nuttig en verhelderend) en zonder te proberen de discussie uit dat andere topic hier te herhalen.
Lielle schreef:Wat wil je nou? Volgens jou is achter de LL per definitie fout (hoewel je het verschil met achter de teugel niet helemaal lijkt te begrijpen). Ik probeer wat breder naar een paard te kijken, maar dat is wel moeilijk. Loodlijn is simpel, dat is waar.

QQQQ schreef:Volgens de FEI! Een van de absolute basis zaken die in dat regelement, waarna wij wedstrijden behoren te rijden.
Magique: Momenten achter de loodlijn hoeven niet gescoord. Overwegend achter de loodlijn wel, en dat is heel duidelijk te zien bij verreweg de meeste optredens van de LDR trainende combinaties. ZELFS in uitgestrekte gangen! Ook jij kunt dat zien
QQQQ schreef:Magique:
Momenten achter de loodlijn hoeven niet gescoord. Overwegend achter de loodlijn wel, en dat is heel duidelijk te zien bij verreweg de meeste optredens van de LDR trainende combinaties. ZELFS in uitgestrekte gangen! Ook jij kunt dat zien