voor meer foto's kijk ook op:
[ITP] shet in bed!!!!!!!
en op:
[ITP] fries @ work in geel!!!!!!
en op:
[ITP] Een shet en een fries, wat een combi!!
ff poseren voordat je aan het werk moet!!!
een keertje helemaal!!!
en dan @ work!!
instappen, laag en diep. ik weet dat het af en toe lijkt alof hij heel veel op de voorhand loopt, maar hij heeft een hele erge hengstennek, waardoor die slecht hoog ingesteld kan lopen en nageven. Das wel moeilijk voor hem. Ik doe veel overgangen, ook van stap naar galop enz enz.
commentaar welkom.
draven. misshcien lijkt hij ook erg diep te lopen omdat ik als ware vanaf bovenaf fotografeer, denk wel dat het verschil maakt!!
wiehoe!!! galopje!!
hier begint ie mooier te lopen, mocht achter wel iets meer doortrekken maarja
deze vind ik wel netjes!!!
galop heeft ie moeite met sluiten, niet met aanspringen want dat doet ie zo vanuit stap en ik moet zeggen dat ie hier nog een beetje in een gekke bui is, hij kan veel netter galopperen
nou hoop dat jullie het leuk vonden, ik ben nu iets fanieker met hem aan de lange lijnen aan het oefenen waar die zelf meer plezier in heeft, en dan kan ik de afbuiging bepalen, nu zit ie strak tussen de touwtjes en kan ie bij wijze van spreke geen gekke sprong maken
groetjes ilona

Vooral op de 6e foto loopt hij netjes. Heb je hem ook onder het zadel? Hij lijkt nogal op mijn hengstje, heeft hij ook papieren? Welke naam? Wat is zijn vader? (Wat een vragen
)
Het is echt een mooi paardje
Leuke foto's! 

maar mijn nichtje van drie hobbelt weleens
.
, of bosrand ofzoiets