Leuke fotos van Dayna (HappyDay op bokt) En Chanel
Zo dat waren de fotos ... heb er nog veel meer .. maar anders wordt het een beetje te veel
Hoop dat jullie ze leuk vonden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Leuke fotos van Dayna (HappyDay op bokt) En Chanel
stalleke schreef:Leuke fotos, ik zou je buegels een gaatje korter doen, dan liggen je benen heel wat netter!
En je paardje loopt soms erg op de kop (voorhand), probeer wat meer van achter naar voren te rijden. Maar dat gaat vast helemaal goedkomen!
ik heb gwoon te lange benen voor dat zadel, echt vervelend... HappyDay schreef:Hoe kan ik zorgen dat hij meer op de achterhand gaat lopen, is hier een goede oefening voor?
) 
teqil_mikey schreef:ik vind het er verder nettjes uit zien alleen idd je paard loopt een beetje op zijn voorhand ik weet dat het lastig is want ik had dat ook alijd
en zoals stalleke schreef je beugels iets korter doen zodat je je hakken kan uit drukken en je tenen iet naar binnen kan draaien ik weer zker dat het er dan nog netter uit gaan zien verder een erg leuk paardje
als ik m korter maak dan zit ik met mn knie er over heen. Ik ga denk ik maar aan iemand van stal vragen of ik zijn zadel mag lenen, daar kan ik tenminste dan ook netter op zitten. Ik ben ook aan t proberen met tenen meer naar binnen te rijden, maar t is zo moeilijk
Tessebes schreef:Ziet er best goed uit, probeer niet te veel terug te werken met je hand.