Wat vinden juilie?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jimmy_lover

Wat vinden juilie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 09:44

ik heb eindelijk 1 rij foto van mijn paardje jimmy, hij is nu 3,5 jaar, en hij is van 't zomer ingereden!
hij loopt dus niet helemaal fantastisch nog, en jah mijn houding moet vast ook nog wel aan gesleuteld worden! ik weet niet echt, ik vraag nu om juilie mening erover, geen afzeikende berichten(aub) want daar heb ik niets aan!
(en over de cap, tja dat weet ik, maar als ik val, is het mijn eigen probleem niet die van juilie Knipoog )
mijn ouders hebben hier ook geen problemen mee dus jah Haha!
en jah ik steek op deze foto een beetje mijn benen weg Verward er komen wel wat meer foto's maar die heb ik nog niet
Afbeelding
bvd voor de reacties

irene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:46

leuk paardje hoor, maar probeer zijn neusje er wat meer uit te rijden en hem wat lager in te stellen, nu geeft het een heel gespannen beeld. als dat beter wordt ziet het er meteen heel anders uit en is fijner voor het beestje.. maar verder geen commetaar!!
veel succes!

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 09:46

en dat op zijn schouders is btw een schuurplek van zijn deken voordat juilie het vragen, en jah mijn haren vast is mooier en fijner, maar had niet zo een elastiekje bij de hand!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:47

leuke foto's *LOL*

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 09:49

oké dank je wel Lachen ik zal ermee aan de slag gaan Knipoog

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 09:52

btw, normaal loopt hij veel minder gespannen hoor haha, maar er waren net 2 onbekende paarden gekomen, en daar moet je toch wel heel even voor kijken en dol doen :s en er was ook een traktor bezig aan de andere kant van de wei en hij was hier nog nooit geweest dus jah haha

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:59

probeer je benen iets meer aan het lichaam van je paard te houden en daarbij je tenen iets meer naar voren te laten wijzen
verder leuk paardje maar idd iets minder 'opgekruld' laten lopen dan ziet het er heel leuk uit
succes verder!

Hvj_Shadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:00

Eerlijk gezegt: hij heeft een heel dun nekje maar dat zie ik zo omdat dei van mij een best dikke nek heeft dus..... maar dat maak ook verder nix uit, je rijd hem wel fijn Pling

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 10:05

haha, jah hij heeft een heel dun nekje haha, dat is ook zo, misschien zijn bouw, maar hij is ook nog niet zo fantastisch lang ingereden, dus er moeten nog wat spiertjes komen, en die komen vast wel!!

Hvj_Shadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:32

als jij em goed rijd komen die altijd OK dan!

Jimmy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 16:43

jah, daar zijn we ook mee bezig! bedankt voor de leuke reacties

veter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:46

ontspan jezelf ontspant hij ook wel dan kun je zo de lengte erin rijden en je benen fijn aanleggen denk ik!! ik hou niet van paarden met een lange dunne nek maar dees loopt wel heel gaat met z'n benen.....

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:12

Foto's zijn altijd momentopnames en moeilijk te beoordelen, maar hier nog even een reactie van mij.

De foto valt mij op (wordt waarschijnlijk versterkt door vertekend beeld met die smalle hals) dat ie zijn hoofd heel ver terug heeft en ook jou handen redelijk dicht bij je lichaam zijn. Maar ja, als de foto op het moment is genomen dat jij flink bezig bent met inhouden dan is dat ook wel begrijpelijk. Je benen iets naar voren stekend, verterkt nog meer het beeld dat je je handen vasthoudt en teveel in zijn mond vasthoudt. Zelfde als eigenlijk al genoemd is geloof ik. Je benen iets meer aansluiten, zodat je minder diep achterin het zadel komt te zitten. Is gelijk het beeld van veel kracht met je handen ook weg denk ik.

Trouwens, rijden echte paardrijlaarzen niet prettiger dan gewone regelaarszen? Misschien zit dat prettiger alleen al met het aansluiten van je benen.

Succes verder!

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:18

mss gaat het allemaal ook wat makkelijker als je je haar vast doet (en mss op zo'n jong paard, langs de weg een veiligheidshelm ook een veilig idee??) , een rijbroek aan en met chaps of laarzen rijd ipv een trainigsbroek en rubberlaarzen?

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 20:09

zie berichtje van susanne voor mijn commentaar

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 20:37

Ziet er leuk uit hoor Lachen
Nodige commentaar is al gegeven Scheve mond

xXDjuukiejXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 20:49

Bienotje schreef:
Foto's zijn altijd momentopnames en moeilijk te beoordelen, maar hier nog even een reactie van mij.

De foto valt mij op (wordt waarschijnlijk versterkt door vertekend beeld met die smalle hals) dat ie zijn hoofd heel ver terug heeft en ook jou handen redelijk dicht bij je lichaam zijn. Maar ja, als de foto op het moment is genomen dat jij flink bezig bent met inhouden dan is dat ook wel begrijpelijk. Je benen iets naar voren stekend, verterkt nog meer het beeld dat je je handen vasthoudt en teveel in zijn mond vasthoudt. Zelfde als eigenlijk al genoemd is geloof ik. Je benen iets meer aansluiten, zodat je minder diep achterin het zadel komt te zitten. Is gelijk het beeld van veel kracht met je handen ook weg denk ik.

Trouwens, rijden echte paardrijlaarzen niet prettiger dan gewone regelaarszen? Misschien zit dat prettiger alleen al met het aansluiten van je benen.

Succes verder!

Dacht ik ook !

Kelso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:30

Schattig paardje.. Ook erg charmant die haren zo Tong uitsteken.. hahah dat was maar een geintje Tong uitsteken

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:31

mooi paardje

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:36

ik vind dat j m nogal in elkaar trekt, t beestje is nog maar 3,5

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:39

Ro0sj schreef:
mss gaat het allemaal ook wat makkelijker als je je haar vast doet (en mss op zo'n jong paard, langs de weg een veiligheidshelm ook een veilig idee??) , een rijbroek aan en met chaps of laarzen rijd ipv een trainigsbroek en rubberlaarzen?

ik weet dat je het niet fijn vind om te horen.. maar ik ben er wel mee eens over die cap!!!! als je met je hoofd een smak op de grond maakt, is dat geen pretje..... dan kun je nog zn goeie ruiter zijn maar vallen kan altijd, vooral met een jonge paardje.... maar ja, je moet zelf weten.... wil alleen dat er nixs ergs met je gebeurt!!!!!!
Laatst bijgewerkt door esperance op 07-01-05 21:43, in het totaal 2 keer bewerkt

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 21:40

btw.... mooie foto en paardje!!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 22:19

Over het neusje er meer uitrijden ben ik het helemaal eens er zit nu, zover als ik kan zien, de 'gevaarlijke' neppe knik in. Het paard moet meer vanuit de lengte inbuigen, nu doet hij dat vanuit het stukje nek net achter de oren.
Ook krijg ik het idee dat je been zo zit omdat je net wilt gaan schoppen, of je benen niet stil kan houden, daar je been ook wat waziger is. Probeer gewoon contact te houden met de buik en te duwen wanneer je drijft.
heb je nog meer foto's?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 22:28

leuke pony hoor! Maar zoals het er nu uitziet lijkt het net of je hem op de een of andere manier tegenwerkt met je zit. Je lijkt heel zwaar te zitten, en ook gespannen. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar het is een heel gespannen beeld. Maar wel een heel leuk dier hoor .

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 03:18

benen aangesloten houden,je lijkt ook min of meer te trekken om hem aan de teugel te krijgen,maar dat kan mss een momentopname zijn Lachen
voortaan even een paardijbroek aan met fatsoenlijke laarzen,en het ziet er al wat beter uit Lachen