De paden waren een beetje modderig maar het was op zich heel goed te doen. We hebben eigenlijk alleen maar filmpjes gemaakt en daar heb ik wat scherpe stills uit proberen te halen. Ze waren namelijk tamelijk onscherp.
Naja hier komen ze, commentaar mag maar houdt het aardig.

(We hebben trouwens ook gewoon gestapt enz. maar we moesten zuinig aandoen met de ruimte op de camera
) Joyce in een rustig töltje
Overgang van stap naar tölt
Weer tölt
Daarna ik in een drafje. Ik ben al lang blij dat hij stabiel draaft, zijn achterhand erbij heeft en ik zijn tempo kan bepalen. Wat dat betreft gaat het nu veel beter en wil ik nu ook een beetje aan zijn houding gaan werken al is dat aan deze foto's niet echt te zien.
Weer draf
Tijdens het aangalopperen maakte hij een soort van vreugdesprong, ik vond het er wel grappig uitzien.

Tölt met wat onthoofde lichaamsdelen.
En nog een keertje onthoofd
Weer drafje
En nog wat galopfoto's

Babar je haar danst

Ik had geen zin om alle filmpjes te uploaden (of up te loaden?) omdat dat eeuwig duurt maar eentje vond ik wel leuk:
http://www.freehomepages.com/helen88/VCLP0009.mov
Brandt los zou ik zeggen.

Je zit mooi stil inderdaad! Op de foto's zit je af en toe wat minder met je handen en Babar's houding kan inderdaad nog wat beter. Maar dat zei je zelf ook al. Volgens mij ben je goed bezig met hem. Ga lekker zo door zou ik zeggen!