skippy"]
ziet er leuk uit spring je al lang met hem???
hij houdt namelijk niet op alle fotos zn benen helemaal bij elkaar
[/quote]
Laiser springt normaal gesproken één keer in de twee weken. Maar door blessure van mij hebben we bijna een half jaar niet kunnen springen. Nu zijn we het weer al weer eventjes bezig.
Maar Laiser moet gewoon nog van alles leren.
[quote="Lielle"]
zter er toch fijn uit 
[/quote]
Dank je 
[quote="tenemieken"]
mooie fotos en mooi paardje
springt precies goed
mss som je handen iets meer naar voor,
voor de rest vind ik het er goed uitzien 
[/quote]
Dank je wel 
[quote="susan"]
leuke foto's christiane!
ik heb alleen het idee dat je je beugels vrij lang hebt om te springen f verbeeld ik me dat?
[/quote]
Dank je.
Ben dressuurmuts hè, dus rijd makkelijk met lange beugels
. Maar dit is echt al veel korter dan tijdens dressuur hoor 
[quote="Katja"]
Netjes hoor.
Heb je nou gewoon je dressuurzadel erop liggen of vergis ik me?
[/quote]

Nee dit is een VHZ zadel richting springen.
Maar die indruk zul je waarschijnlijk krijgen omdat ik blijkbaar mijn beugels nog lang heb 
Al vind ik dit fijner zitten dan nog korter 
[quote="runningkawa"]
Leuke foto's
Ziet er goed uit.
En elke foto sessie word het hoger, niet?
[/quote]
Dank je 
Hoogte is wisselend 
We hebben wel lessen hoger gesprongen dan vandaag. Sprongen van een meter maakt Laiser ook.
Maar omdat de hoogte voor hem het probleem niet is, zijn we bezig met het rijden naar de hindernis toe. Dat is eigenlijk het moeilijkste.
Ook omdat er maar dit... hoeft te gebeuren of hij is van slag en denkt dat hij het allemaal niet meer kan.
Gelukkig komt hij nu ook steeds sneller uit zo'n stressmoment. De spring instructeur heeft ook het idee dat we hem er wel door heen krijgen als we maar geduld hebben en het dmv van vertrouwen oplossen. Want als Laiser zijn kracht in de strijd gooit , ben ik natuurlijk nergens meer 
[quote="femkjuh"]
leuk paard! Ziet er erg groot uit! Hoe groot is hij?
[/quote]
Dank je 
Hij is 1,77m
De hoogte van sprongen die we vandaag aan het einde spongen waren minstens 80 cm. (En dat lijkt dus nog drie keer niks
als je op zo'n grote jongen zit
)
[quote="Jessicaaa"]
mooi hoor...lijkt wel of hij heel nuchter, rustig en gemakkelijk springt!
[/quote]
Hihi grappig dat je dat zegt.
Dat is namelijk niet he geval 
Hij is niet nuchter, kan rustig zijn, maar tijdens het springen wordt hij heet 
het springen op zich kan hij wel redelijk 
Al vind hij het nog wel moeilijk om als hij durft rustig te blijven lopen en niet onder me vandaag op de hindernis af te stormen 
[quote="machie"]
leuk joh
voor reus laiser zijn deze sprongetjes echt huppeltjes 
[/quote]
En dan moet je nagaan dat hij dus al moeilijk kan doen om een sprongetje van 50 cm 
[quote="Naz"]
Hij pakt het steeds beter op he? Ziet er goed uit, vooral die laatste 2 springfoto's! 
[/quote]
Dank je 
Klopt, hij pakt het ook steeds beter op.
Hij is ook erg enthousiast tijdens die lessen. 
Moet ineens weer denken aan wat Dorine ooit een stegen me gezegd heeft over Laiser 
[quote="Tozalin schreef:waarom doe je hem een deken op tijdens het rollen, heeft het paard na het rijden zowiezo wel een deken nodig, dan kan hij zn warmte niet kwijt!!!
Ja dit paard heeft een deken nodig na het rijden. Hij is namelijk geschoren omdat hij door zijn warme wintervacht anders zijn hitte juist niet kwijt kon.
In eerste instantie stap ik hem uit zonder deken. Daarna gaat er een zweetdekentje op om niet te ver af te koelen. Vervolgens rijden we naar huis in de trailer.
Het rollen wat je hier ziet is al ruim drie kwartier na het einde van de springles. Toen had hij dus inmiddels al zijn deken op omdat hij daarna lekker de wei in ging.