Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lubbie schreef:
zelf haat ik galop balken, drafbalken of een afsprongbalk voor de sprong
ik wordt er teveel door afgeleid en ben niet zo goed mee op de sprong, ik regel mn afstand liever zelf

MissSisa schreef:Tjahh bij sommige wedstrijden zijn er ook hindernissen zonder grondbalk!!!
ik zelf spring altijd met, ben ook niet anders gewent, bij ons worden de hindernissen standaart met grondbalk klaar gezet Breitling schreef:Ik heb nog nooit een wedstrijd gezien waar geen grondbalken bij lagen. Het paard schat de afstand in op die balk en als die balk er niet ligt zal je paard (als hij niet heel erg ervaren is) onzeker worden en als jij zelf dan niet de afstand ziet zal hij niet goed uit komenik zelf spring altijd met, ben ook niet anders gewent, bij ons worden de hindernissen standaart met grondbalk klaar gezet
!!! Maar daar stoppen er wel veel op, dan.........
Breitling schreef:Ik heb nog nooit een wedstrijd gezien waar geen grondbalken bij lagen. Het paard schat de afstand in op die balk en als die balk er niet ligt zal je paard (als hij niet heel erg ervaren is) onzeker worden en als jij zelf dan niet de afstand ziet zal hij niet goed uit komenik zelf spring altijd met, ben ook niet anders gewent, bij ons worden de hindernissen standaart met grondbalk klaar gezet