Bokkers te paard bij Cadier en Keer in Maastricht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Bokkers te paard bij Cadier en Keer in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 19:41

Ik was vorige week bij Fleury en zij rijdt in Maastricht op een manege en ik mocht die dag fijn meerijden Haha!
Ik heb ook wat foto's proberen te maken van de les erna, daar reden een stel Bokkers in Haha! (LET OP! Het zijn er veel foto's! Lange laadtijd dus!)

Mijn paard voor het komende uur: Lewis (hier nog aan het slapen Gaaaap)
1. Afbeelding

Lewis en ik wachten totdat we de bak inmogen
2. Afbeelding

En toen zat ik erop Haha! met hulp van de Bokker van wie ik de naam niet meer weet Bloos Maar ze staat ernaast Haha!
3. Afbeelding

Fleur en Spetter Haha!
4. Afbeelding

En saampjes op de foto Haha! Links kleine Spetter met Fleur erop, ik rechts op grote Lewis
5. Afbeelding

Verder geen rijdfoto's, maar de les ging goed en Lewis was een erg fijn paard om te rijden! Hij had ook wel goed zijn best gedaan denk ik, hoewel hij natuurlijk nog veel beter kon Haha!

Toen kwam de les erna, geen commentaar hierbij omdat ik echt niet meer weet wie wie is. Foto's zijn niet van al te beste kwalitieit, komt doordat ze door het glas heen zijn genomen, zonder flits en dus heb ik ze op moeten lichten.
6. Afbeelding7.Afbeelding
8. Afbeelding9.Afbeelding
10. Afbeelding11.Afbeelding
12. Afbeelding13.Afbeelding
14. Afbeelding15.Afbeelding

Lewis en wat hij het grootste gedeelte van de les deed: (16)
16. Afbeelding17.Afbeelding
18. Afbeelding

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:45

foto 12; OLYMPIC Lovers

Leuke foto's hoor! Ik rijd ook op die manege, op de vrijdagavond Lachen
Welke dag was dit?

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:46

ziet er leuk paard uit! kan net lopen zo te zien *LOL*
jullie zijn wel met veel zeg Lachen vind 5 al net niet te veel Tong uitsteken

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:49

Heee Hildje op foto 3! Haha!

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:54

Leuk hoor weer eens een kijkje bij manege cadier en keer......heb er 11 jaar gereden.....

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 19:56

deesjuh"]
foto 12; OLYMPIC Lovers
Welke dag was dit?
[/quote]
Dit was op donderdag, wij reden geloof ik van 7 tot 8 en de andere groep van 8 tot 9 (of net een uur later?)
[quote="Rhiannon schreef:

Ja! Hilde! Dat was het! Zij staat ook op de rijdfoto's, op het donkere paard zit ze. (Bijou geloof ik)

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:56

Rhiannon schreef:

LOL! neuh, dat ben ik niet hoor. Ik was niet eens daar die avond

*vindt het heel grappig dat Vientje ook Hilde heet Clown Haha!

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 21:24

Waah, wat zie ik nou? Haha!
Leuke foto's, ik rijd er ook Clown

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:52

Aiai een half topic over mij Clown

Ja hoor, ik zit dus op inderdaad op Bijou Lovers De houding van mijn rug en onderbenen...schaam schaam Bloos! Maar er wordt aan gewerkt, morgenavond weer les. Op Olympic zit trouwens de andere aanwezige Bokker, Jessay. Die is niet zo weg van Olympic maar het ging best goed OK dan!

Foei trouwens Annetje, niet mijn naam onthouden maar wel die van Bijou Tong uitsteken

@Deesjuh: hee naamgenoot! Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:57

pientje4 schreef:
Leuk hoor weer eens een kijkje bij manege cadier en keer......heb er 11 jaar gereden.....

Kan best zijn dat ik je dan al eens gemeet heb! Haha! Wanneer ben je er gestopt?

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 08:52

Leuke foto's hoor. Vooral de eerste paar foto's zijn leuk omdat die nog licht zijn
Op foto 7 rijden ze wel veel in een rijtje zeg! Moest dat of is dit gewoon toevallig zo'n moment waarop ze allemaal bij elkaar reden?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 08:56

op foto 16 zie ik een spookpaard Clown
leuke foto's

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 12:37

Vientje schreef:
..De houding van mijn rug en onderbenen...schaam schaam Bloos!
Dat valt toch wel mee? Ik vind je best netjes zitten, alleen zit soms je ene schouder wat lager dan de ander, maar dat doet iedereen wel eens.

Erg trouwens he dat ik je naam niet onthouden heb Bloos

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 12:47

Wat is dat op foto 16, haha net een ghostpaardje Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 14:29

iwayalover schreef:
Leuke foto's hoor. Vooral de eerste paar foto's zijn leuk omdat die nog licht zijn
Op foto 7 rijden ze wel veel in een rijtje zeg! Moest dat of is dit gewoon toevallig zo'n moment waarop ze allemaal bij elkaar reden?

Nee hoor, het is bij ons echt niet de bedoeling dat je in een rijtje blijft rijden, gewoon foto op het verkeerde moment Haha!

Foto 16 is inderdaad een beetje vreemd, maar over het algemeen vind ik het wel goede foto's, duidelijker dan de meeste foto's die bij ons op de manege gemaakt zijn OK dan! Blijft lastig, zo'n binnenbak....

@Annetje: dank je, geeft weer een beetje hoop Lachen En ja, ik zit inderdaad af en toe flink scheef, hang vooral naar binnen in de bocht... Ik ga maar eens motorcross proberen binnenkort Clown

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 14:45

Vientje schreef:
Kan best zijn dat ik je dan al eens gemeet heb! Haha! Wanneer ben je er gestopt?

Nog niet zo lang geleden hoor. Ik ben gestopt daar omdat ik sinds mei een eigen paard heb. Ik reed vaker op vrijdagavond van 21.00-22.00 en ook wisselend andere avonden. Ik zat vaak op harry(Hoe is t met m?). en op het laatste op saigon (toen ie nog niet van denise was) en ....ben naam even kwijt...zo'n donkerbruin jong dier naast lightfeet staat ie geloof ik.

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 15:35

Pientje, met Harry gaat het super. Hij rijdt best vaak mee in de les na ons. Lachen
Ik ben er eens van afgedonderd en heb er sinds toen niet meer op willen rijden Bloos

Het paard wat je bedoeld is waarschijnlijk Regalo. Die is nu verkocht aan een manegeklant. Een klein meisje en haar moeder rijden er nu op.
Hij staat overigens wel nog steeds bij ons..

Het verbaasd me best wel hoeveel Bokkers er eigenlijk rijden/reden op die manege. Bloos! Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:49

deesjuh schreef:
Het verbaasd me best wel hoeveel Bokkers er eigenlijk rijden/reden op die manege. Bloos! Haha!

Ja, er kon er wel ergens een nest van zitten hier Haha!

@Pientje: ik heb ook wel eens vaker op vrijdag om 9 uur gereden, meestal ben ik degene die met Bijou de rest van de les van de sokken rijdt Schijnheilig

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:50

leuke foto's!
ik heb hier zelf nooit gereden, maar mijn vorige pony is wel aan deze manege verkocht ben ik achter gekomen, 1 jaar geleden ben ik nog bij hem wezen kijken. Hij heet Amber en is een E-pony, kan het zijn dat hij op foto, 13,14 en 18 staat? Ik kan het vanaf de foto's niet zo goed zien, want normaal gesproken zou ik hem wel herkenne hoor Lachen
Kan iemand mij vertellen hoe het met hem gaat?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:45

Ik ben dus degene op spetter Tong uitsteken Ik rijd nog niet zo lang op deze manege maar ken wel een Amber!
Zal de volgende keer dat ik kom eens bij Amber op bezoek gaan.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:58

jaggie schreef:
Hij heet Amber en is een E-pony, kan het zijn dat hij op foto, 13,14 en 18 staat? Ik kan het vanaf de foto's niet zo goed zien, want normaal gesproken zou ik hem wel herkenne hoor Lachen
Kan iemand mij vertellen hoe het met hem gaat?

Ja, dat is inderdaad Amber! Het gaat erg goed met hem, scheurt in alle rust door de bak Haha! Voor zover ik weet is hij ook behoorlijk geliefd, ben er zelf helaas te groot voor...

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:30

fijn dat het goed met hem gaat Lachen heb hem tenslotte 2 jaar gehad

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 08:44

deesjuh schreef:
Pientje, met Harry gaat het super. Hij rijdt best vaak mee in de les na ons. Lachen
Ik ben er eens van afgedonderd en heb er sinds toen niet meer op willen rijden Bloos

Het paard wat je bedoeld is waarschijnlijk Regalo. Die is nu verkocht aan een manegeklant. Een klein meisje en haar moeder rijden er nu op.
Hij staat overigens wel nog steeds bij ons..

ah fijn dat het goed met hem gaat! Ja bedoelde idd Regalo *LOL* Aan wie is ie dan verkocht?! Flinke bubs bokkers die bekend zijn met de manege ja! Ik sta nu nogsteeds vlakbij manege....bij t vroendael, als je de berg van cadier en keer naar gronsveld (die slingerberg) beneden gaat (bij de molen). ALs ik ga uitrijden kom ik vrijwel altijd langs de manege en werp altijd een blik of ik geen bekenden zie Lachen

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:18

Owh bij Hartman toevallig? Ik weet waar je bedoeld.
Er komen best vaak mensen bij ons langs gemend, en op hun koets zit dan een jack russel Tong uitsteken

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:10

klopt bij hartmann sta ikke, dat mennen is niet van ons denk ik.....is alleen beginnende menner zonder jack russel Lachen