ti amo ch @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tiamoch

ti amo ch @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 11:49

Afbeelding

Afbeelding

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 11:56

Leuk paardje!
Geinige foto's hoor, alleen op beide foto's lijkt het dat je hem naar beneden trekt. Weet niet of dat zo is, maar hij doet zn mond zo wijd open!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 11:56

Op die 2de foto's zie je bijna geen paard.. Haha!

Btw.. Hij heeft op allebei de foto's zijn bekkie open..!??

tiamoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 12:00

SplashIsLief schreef:
Leuk paardje!
Geinige foto's hoor, alleen op beide foto's lijkt het dat je hem naar beneden trekt. Weet niet of dat zo is, maar hij doet zn mond zo wijd open!

ja dat klopt dat doet Ti amo al van het begin maar ik trek haar niet in de teugel ze gaat altijd van zelf aan de teugel lopen.
maar ze is ook pas 4 jaar en ik heb les van iemand en die zegt er verder ook niks over.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:03

Het ziet er anders wel naar uit dat je hem naar beneden trekt. Je zet je handen naar achteren en vast.
Teugels korter en handen naar voren.
Je bent iets te gefixeerd op dat ronde koppie.

tiamoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 12:06

Milkaatjuh schreef:
Het ziet er anders wel naar uit dat je hem naar beneden trekt. Je zet je handen naar achteren en vast.
Teugels korter en handen naar voren.
Je bent iets te gefixeerd op dat ronde koppie.

ZEG OOK NIET DAT JE MIJ MOET GELOVEN.
MAAR ALS MIJ VRIEND ER OP RIJD DIE BIJNA NOOIT RIJD OF .MIJ ZUSJE DOET ZE OOK GEWOON AAN DE TEUGEL LOPEN Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:07

Ik sluit me hier ook bij aan. Het lijkt alsof je heel veel druk op de teugel hebt. Zijn mond staat ervan open.
Heb je op de 2e foto een ander zadel erop liggen?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:07

Misschien dat hun dat op een andere manier voor elkaar krijgen Lachen

tiamoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 12:08

Scum schreef:
Ik sluit me hier ook bij aan. Het lijkt alsof je heel veel druk op de teugel hebt. Zijn mond staat ervan open.
Heb je op de 2e foto een ander zadel erop liggen?

JA klopt

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:22

Een paard gaat alleen uit zichzelf naar beneden als het paard het daar beneden fijn vind. Dus dan gaat het naar beneden en ontspant zichzelf, en loopt dus met zn hoofd richting de grond.
Het zal dan niet zomaar zijn mond open doen.

Als jij rustig met je handen speelt, kan het paard gaan knabbelen op het bitje. Als de foto's precies op het moment zijn gemaakt dat ze haar mond dus ietsjes open doet, zou dat ook kunnen. Lachen
Daar ga ik maar vanuit, aangezien je les krijgt en je instructrice er niks van merkt/zegt.
Dan is het schijnbaar niet opvallend genoeg.
Foto's zijn altijd moment opnames, al is het wel toevallig dat ze op beide foto's haar mond open heeft.
Op foto 1 vind ik het beeld er iig fijner uit zien dan op de 2e foto.

Maar alsnog is het beter je armen/handen wat losser houden en het paard meer ruimte geven.

Als het paard toch uit zichzelf aan de teugel loopt, hoef je de teugels ook niet zo gespannen vast te houden. Lachen
(dan heb ik het over de tweede foto)

tiamoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 12:28

Marwszjeuh schreef:
Een paard gaat alleen uit zichzelf naar beneden als het paard het daar beneden fijn vind. Dus dan gaat het naar beneden en ontspant zichzelf, en loopt dus met zn hoofd richting de grond.
Het zal dan niet zomaar zijn mond open doen.

Als jij rustig met je handen speelt, kan het paard gaan knabbelen op het bitje. Als de foto's precies op het moment zijn gemaakt dat ze haar mond dus ietsjes open doet, zou dat ook kunnen. Lachen
Daar ga ik maar vanuit, aangezien je les krijgt en je instructrice er niks van merkt/zegt.
Dan is het schijnbaar niet opvallend genoeg.
Foto's zijn altijd moment opnames, al is het wel toevallig dat ze op beide foto's haar mond open heeft.
Op foto 1 vind ik het beeld er iig fijner uit zien dan op de 2e foto.

Maar alsnog is het beter je armen/handen wat losser houden en het paard meer ruimte geven.

Als het paard toch uit zichzelf aan de teugel loopt, hoef je de teugels ook niet zo gespannen vast te houden. Lachen
(dan heb ik het over de tweede foto)

het enige is dat ze dit op dit bit niet echt wil knabbelen en daarom zijn we opzoek naar een andre bit nou heb ik dubbel gebroken en daar wil ze ook niet echt opknabbelen en op foto twee was van de week om een uur of elf s'avonds aan het rijden en daarom zat ik heel verkramp op het paard omdat het erg koud was en op foto 1 was het zomer maar ik zit altijd erg ontspannen op het paard en als ik echt zo erg het paard aan de teugel wil hebben of trekken zoals jullie zeggen dan had de gene die mij les geeft er wel wat van gezegd want dan zou zo iemand het ook wel zien als ik dat doe.
Maar ti amo is vier en nog niet zo lang bereden en vind het bit nog niet zo fijn.

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:33

tiamoch schreef:
het enige is dat ze dit op dit bit niet echt wil knabbelen en daarom zijn we opzoek naar een andre bit nou heb ik dubbel gebroken en daar wil ze ook niet echt opknabbelen en op foto twee was van de week om een uur of elf s'avonds aan het rijden en daarom zat ik heel verkramp op het paard omdat het erg koud was en op foto 1 was het zomer maar ik zit altijd erg ontspannen op het paard en als ik echt zo erg het paard aan de teugel wil hebben of trekken zoals jullie zeggen dan had de gene die mij les geeft er wel wat van gezegd want dan zou zo iemand het ook wel zien als ik dat doe.
Maar ti amo is vier en nog niet zo lang bereden en vind het bit nog niet zo fijn.

Goed dat je opzoek gaat naar een ander bitje waar ze wél op wilt gaan knabbelen

Ik zeg ook niet dat jij loopt te trekken aan je paard.
Maar iets ontspannender met je armen/handen zijn kan geen kwaad, ookal is het koud buiten Knipoog Vork

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 13:47

tiamoch schreef:
ZEG OOK NIET DAT JE MIJ MOET GELOVEN.
MAAR ALS MIJ VRIEND ER OP RIJD DIE BIJNA NOOIT RIJD OF .MIJ ZUSJE DOET ZE OOK GEWOON AAN DE TEUGEL LOPEN Bloos

Tiamoch, het schrijven in capslock (alleen hoofdletters) wordt in 'internettaal' gezien als schreeuwen Knipoog
Daardoor lijkt het alsof je wel erg heftig reageert, hoewel dat misschien niet de bedoeling was.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 14:19

leuke foto's commentaar is al gegeven

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 14:29

ik vindt ook wel dat je wat trekt aan je teugels, probeer wat ontspannen te rijden. Iedereen heeft er hier zoveel commentaar op, vraag het eens aan je instructrice wat zij van die open mond vind...

tiamoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 23:28

nou ik heb het nagevraagd en zei zegt dat ik zelf erg ontspannen zit en dat het niet aan mij ligt maar omdat Ti amo nog niet op het bit wil knabbelen doet zei haar mond open dat kan komen omdat ze het bit nog niet echt fijn vind en dat ze nog jong is.
en ze heeft er minderen meegemaakt en die paarden doen het al vanaf dat ze onder het zadel lopen.
nou ga ik nog kijken voor een ander bit en kijken of ze dan watmeer wil knabbelen of ze moeten een bit uitvinden met een smaakje.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:37

Die zijn er al hoor! Je hebt bitten met appelsmaak Knipoog

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 10:08

hey! beetje weinig foto's maar leuk paardje !

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:03

je gele dekje valt wel op op de 2e foto, staat je paardje goed. leuk paardje ook

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:12

Inderdaad niet echt makkelijk om mening te geven over 2 slechte foto´s.
Maar ben het eens met het commentaar dat is gegeven.

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:01

hqaha dat met die capslock dacht ik ook al jeetje ben je boos ofzo ahaha was toch niet kwaad bedoelt waarop je reageerde hihihi

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:13

Mag ik even vragen wat ze doet als je de teugels een stukje losser laat Bloos ?
Ik heb met mijn paardje namelijk ook een probleem, het lijkt alsof ik trek als ik hem aan de teugel wil laten lopen.
In feite doet hij bij druk zn mond open, waarna hij met zn koppie omlaag gaat, ik hem loslaat en we gezellig zo verder rijden Vork

Je paardje heeft wel n hele mooie naam zeg

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:22

tiamoch schreef:
nou ik heb het nagevraagd en zei zegt dat ik zelf erg ontspannen zit en dat het niet aan mij ligt maar omdat Ti amo nog niet op het bit wil knabbelen doet zei haar mond open dat kan komen omdat ze het bit nog niet echt fijn vind en dat ze nog jong is.
en ze heeft er minderen meegemaakt en die paarden doen het al vanaf dat ze onder het zadel lopen.
nou ga ik nog kijken voor een ander bit en kijken of ze dan watmeer wil knabbelen of ze moeten een bit uitvinden met een smaakje.

geef je paard maar de lekker de schuld Bloos!

En weetje wat een lekker bitje is voor jou pony,
Een dubbelgebroken van aurigan. dat is heel lekker voor ze mond gaat ie ook lekker op knabbelen Lachen moet je maar is proberen. Zijn wel wat duurder ( de mijne kostte 79,00 euro) maar ze vinden ze heerlijk die jonkies

Ik vind je paardje er ook zeker niet ontspannen bij lopen, met zijn hals etc. Als jij zegt dat je paard vanzelf naar beneden loopt waarom doet hij dan zijn mond openn en staan jou teugels strak? Ik denk dat je even wat voorzichtiger in je hand moet zijn. Als je een paard aan de teugel rijd hoef je hem niet met stoten te vragen. Heel zachtjes niet zo veel spanning, doet hij ook niet ze mond open. Want zo te zien vind hij het niet echt prettig. En misschien dat andere bitje wat ik hier boven heb gezegd.

Ik vind het wel een leuk paardje, hoewel ik er niet veel kan zien omdat het maar 2 (onduidelijke) foto's zijn.

wat is het trouwens voor soort?

Succes ermee Knipoog

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:02

ja dat bit heb ik ook!zalig me paard loopt lekker ontspannen heerlijk...ii vind ook datr je trekt sorry

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:31

sorry dat ik me kom moeien.
Ex is 14 en heeft vaak een open bekkie, en ik rijd zelfs met een te losse teugel.
daarbij staan de tanden nog op elkaar.