Hier een foto van Elisha en Beau

En ik en Beau na het rijden

Commentaar welkom alleen niet over cap
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

horse_girl schreef:Je moet je benen wat meer naar achteren houden en je tenen naar binnen. Houd druk op de teugels tijdens het galopperen zodat hij wat lager blijft en ga niet te ver achterin je zadel zitten. Verder zit je heel mooi rechtop en het is ene heeeel leuk paard!!!! Grtz
Annetje schreef:Ik vind het er heel netjes uitzien, maar ik zal wel uitkijken naar een nieuw zadel. Door dit zadel wordt je gedwongen in de stoelzit. Je benen steken te ver naar voren en daardoor kun je ook niet echt subtiele hulpen geven denk ik. Ik vind het ook echt jammer, je zit zo netjes, maar door het zadel worden je benen de verkeerde kant op gedwongen en dat is niet mooi voor het totaalplaatje.
Op foto 5 kun je ook zien dat het zadel wat naar achteren kiept, of lijkt dit maar zo? Als dit zo is, dan ligt het niet goed op je paard.
siccootje schreef:Heey
Mooi paardje dat zeker. Ik vind je alleen een beetje klein voor dat paard, niet echt mooi staan. Maaar goed, als jej er maar plezier in hebtEn heel mooi hoor