dit waren de betere van de foto's, de rest was heel erg bewogen helaas. rot weer.. ik was net aan het inrijden, hij was nogal traag dus moest nogal veel drijven..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lowara schreef:en wat een modder... stel je valt daarinoeioei
. maar je moet toch ergens rijden, dit is alleen maar zand (met daaronder een bijna ondoordringbare laag klei, waardoor het water zo slecht wegloopt
) dus je kunt er gewoon lekker in rijden, galop enzo gaat goed(springen durf ik er niet in aan, weet niet of dat wel zou gaan). beter dan een berm, want die bij ons zijn heel veel kapot gereden dus super glad... bliksemluver schreef:Weet je zeker dat Rydar een fjord is en geen varken
Die laatste kijkt hij wel erg lief hoor![]()
leuke foto's!
op het naamkaartje staat fjord, maareh 

love_sander schreef:Je bent alleen al wel een beetje groot voor hem
en ten tweede; who the hell kun je te groot worden voor een FJORD? die zijn GEMAAKT om volwassenen te dragen, en dat ben ik nog niet eens...
nogal vage reactie vind ik.
boeflover schreef:pardon???????? verkeerde topic waar je nu in reageert???
ik te groot voor rydar??????????![]()
ten eerste drijf ik zowat tegen het sjabrak.. ik steek niet onder zijn buiken ten tweede; who the hell kun je te groot worden voor een FJORD? die zijn GEMAAKT om volwassenen te dragen, en dat ben ik nog niet eens...
nogal vage reactie vind ik.