Bedankt voor alle leuke reacties!:#
love_sander"]
Goed gedaan. Wil je de show in met hem?
[/quote]
Haha, dat zou natuurlijk wel heel gaaf zijn
[quote="sterretje87"]
Woww, echt gaaf, heb je er lang over gedaan ze dat zo te leren??
[/quote]
Ik heb haar in september liggen geleerd. Daarna heb ik na een tijdje geprobeerd een paar keer of ze plat wilde maar dat wilde ze toen nog niet. Nou vandaag leek het me leuk om nog eens te kijken en nou deed ze het dus wel. Dus lang? Tsja, ze moest eerst even het liggen als meer "normaal" gaan zien voordat ze dit deed, in deze positie is ze natuurlijk toch nog een stukje minder "veilig" om het zo maar even te zeggen 
[quote="amie_x_mij"]
Ik Vind erika echt zown leuke haf!! En zo knap dat ze dat allemaal doet! Hoelang ben je al bezig met haar met Vd?
[/quote]
Ik ben sinds eind augustus dit jaar bezig
[quote="x_shirley_x"]
Geweldig!!
Wat ziet jullie bak er nog mooi uit na al dat rotweer 
[/quote]
Haha, ik heb hier een hele goede verklaring voor hoor 
Dit zand is namelijk van de week opnieuw gestort 
we hadden helemaal niet zo'n goede "bak" alleen een stuk zand wat onderhand vermengd was met de grond eronder. Daar viel dus echt niks in te beginnen. Nu hebben ze het van de week gedraineerd en 8 vrachten zand op gestort dus nu is het weer helemaal goed
[quote="Zazoutje"]
@ Brechtje: Op de foto doet ze ook "pas" terwijl ze zit dus misschien vandaar dat ze niet zo "mooi" zit..
[/quote]
Ja, dat wilde ik dus ook al zeggen
En omdat er dus net nieuw zand ligt en dat een nogal dikke en zware laag is zakte ze daar ook in weg, dat kan je ook zien aan hoever haar benen in het zand zijn verdwenen
Vandaar dat het er waarschijnlijk "niet zo mooi" uitziet 
[quote="Zazoutje schreef:Echt zo gaaf wat jullie allemaal kunnen!
Dank je