wat vinden jullie? gescant beetje scheef
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MissSisa schreef:Om eerlijk te zijn, vind ik je houding niet echt tof. En je paardje vind ik niet echt mooi, maar het si een draver en die hebben een beetje die bouw.
MissSisa schreef:Om eerlijk te zijn, vind ik je houding niet echt tof. En je paardje vind ik niet echt mooi, maar het si een draver en die hebben een beetje die bouw.
. Het is een foto van jaren terug, een draver en het ziet er vriendelijk uit! Ze werkt hem echt niet tegen ofzo, en ik vind het er beter uitzien dan menig 'geen gelul trek hem in de krul' foto. Beetje respect mag ook wel
dit was wel een uitzonderlijke grote draver. I_love_noor schreef:ik vin dhet wel een mooie foto hoordressuurmatig is het natuurlijk niet echt super
maar dat is de bedoeling waarcshijnlijk ook niet
het ziet er wel lekker uit
mooneyes schreef:zover zit ik niet voor of achterover volgens mij,
menigne verschillen idnerdaad over paarden, ik vind dravers wel weer mooidit was wel een uitzonderlijke grote draver.