Zie hier, mij met Lowara op het concours van Buurse in september. Het was een concours zonder startkaart,en het enige dressuur concours dat ik dit jaar heb gedaan dus verwacht niet een te hoog niveau qua rijden:P
Ik ben dapper
, en trotseer jullie bokkers met niet altijd even charmante foto's. Want het ging die dag op z'n zachtst gezegd bagger. Lowara liep continue met het hoofd omhoog, over de schouder weg, liep de bak soms bijna uit, en was een race monster 1e klas.(voor een Tinker he) Ikzelf was natuurlijk ook ontzettend nerveus, dat hielp ook niet echt. Vandaar dat ik op elke foto die teugel zo strak heb, ze ging echt alle kanten op. Ik wil dan ook niet weten hoe m'n tegenstanders het die dag hebben gedaan, want ik kreeg nog een beker ervoor ook
een 5de plaats v/d 26 combinaties in die ring. Ach, het was gezellig, daar houden we het maar op.

Eerst even lekker inrijden, hier liep ze nog lekker rustig;)

OMG, m'n gezicht.. lekker aan het kletsen met Marieke en haar Haflinger Muts.

AX binnenkomen in arbeids draf.. de ruzie begint...(tenen naar het paard Cynthia!)

Hier wilde Lowara de bak uitlopen

op de volte.

halthouden op X.

Drafje.. en Cynthia met haar befaamde kin-op-de-borst-bij-concentratie

ehm.. een galop.. had haar nog bijna OP de jury wagen
blij beest 

nog een galopje, cynth.. let..op..je..tenen..

drafje, hier liep ze redelijk, maar ik hield haar continue bij elke foto veel te veel vast aan de voorkant ivm het weglopen. Maar ja, dan krijg je dit soort foto's

wat ik hier nou aan het doen ben?
achterover zitten cynthia!
Wat een concentratie
(Piano handjes!) maar hier werden we alweer vriendjes, en begon ze te ontspanen.
officieel was dit hals laten strekken..maar daar had ze die dag geen zin in.
ach, het ziet er hier al lekker ontspannen uit,dus who cares 

en ziehier Marieke op Muts, het loslopende projectiel
ze waren 6de
Commentaar graag, ik wil graag bijleren als nog-steeds-lerende dressuur miep natuurlijk! maar hou het wel nuttig, en vertel er ook bij WAAROM iets anders moet, en hoe het dan wel moet, zodat ik er iets mee kan doen. Ook zijn dit natuurlijk moment opnamens op een dag waar we beiden totaal anders reageren en rijden dan we normaal doen.
Ach..weet je wat? ik hou m'n kop wel, en kijk wel wat er word geschreven

Maar je hebt je handen iig niet meer zo abnormaal laag!! 

natuurlijk weinig zeggen, maar jullie hebben er in ieder geval wel lol in, en das t belangrijkste)
:P