Olga @ Springen (weer Filmpjes)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Olga @ Springen (weer Filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 21:57

Oké, hier zijn dan de filmpjes (kost me altijd wat tijd en moeite om die te verkleinen en up te loaden Lachen ). Het zijn niet onze beste sprongen, we hebben al beter gedaan, maar ik wou ze toch laten zien Lachen.

Ik zie op de filmpjes al wel dat ik steeds meer contact houdt, da's toch al een vooruitgang.

De eerste keer gaan ze meestal in slowmotion!

Beetje héél vroege afzet Lovers
Afbeelding

Crossmonsters *LOL* ; ze trok alleen een beetje, maar die oortjes staan er wel mooi op Pling:
Afbeelding

Ging een beetje de foute kant op Scheve mond:
Afbeelding

Dat was het dan weer voor vandaag .

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:02

heel leuke filmpjes weer ! ( offtopic : bij mij is het bijna gelukt, en toen viel mijn pc stil grrr)

je springen is , zoals je zelf al zei, weeral verbeterd ! jullie doen het goed samen !

*vraagt zich af wanneer ze starten in het ZZspringen, grapje*

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:03

hele leuke filmpjes weer Knipoog *LOL* het gaat echt goed Haha!

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:12

Ja de filmpjes vind ik super leuk! Hoe maak je die zo ongveer? Sorry als het een domme vraag is!

_Linnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:13

dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.. Lachen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:20

Leuke folmpjes, maar er moet nog veel geoefend worden. Maar dat wist je zelf ook al wel.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:34

Waarom moet er nog veel geoefent worden ?
Ziet er toch netjes uit

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 17:08

Bedankt Lachen.

De filmpjes: Ik open ze in in Animation Shop (moet je aanduiden welke frames je wilt openen, ik neem er max. 100, anders loopt de pc vast). Dan verklein ik ze en sla ze op als .gif bestand en dan kan ik ze uploaden. Je moet er wel mee weg zijn met Animation Shop

Verder bedankt voor de leuke reactie's .

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:32

leuke filmjes zeg, die laatste je gaat vlak langs de paal zeg

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:04

maar er moet nog veel geoefend worden

waarom moet er aldoor weer commentaar komen?
ik vind het er leuk uitzien hoor suc6 met je paardje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:06

knap dat je filmpjes kunt uploaden Knipoog Haha!

Lekker, in de blub rijden met een schimmel Tong uitsteken Je bent vast druk geweest met poetsen achteraf!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:16

Probeer netjes achterover te blijven zitten, zodat ze blijft wachten.

En let op je handen Lachen op het 2e filmpje trek je haar met je hand terug, je kan ook terug gaan zitten, en zwaarder gaan zitten Lachen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 18:31

joke20"]
leuke filmjes zeg, die laatste je gaat vlak langs de paal zeg
[/quote]

Ja idd, foutje kan gebeuren Schijnheilig (Wil niet zeggen dat ik het niet eng vond Knipoog .)

[quote="Zep"]
Lekker, in de blub rijden met een schimmel Tong uitsteken Je bent vast druk geweest met poetsen achteraf!
[/quote]

Ik kuis altijd de benen en buik wat af zodat die weer doorg zijn, en dan ja, de volgende keer extra poetsen als ze droog is Lachen.

[quote="Miss_Petit schreef:
Probeer netjes achterover te blijven zitten, zodat ze blijft wachten.

En let op je handen Lachen op het 2e filmpje trek je haar met je hand terug, je kan ook terug gaan zitten, en zwaarder gaan zitten Lachen

Ik ga er volgende keer op letten op het achterover zitten, maar soms vind ik het wat moeilijk in te schatten Lachen.

En dat trekken, ik heb het ook gezien Bloos.
Ik trok haar alleen niet terug, maar naar links, want ze zet rechts vast en wilt dan lekker vlak langs de kant razen en dat zag ik niet zo zitten.

Ze is nogal sterk en kent er soms wat van met trekken. Soms gaat ze hangen en trekt dan de teugels uit m'n handen en vlieg ik naar voren en er half af, dan kan ik niet zo gemakkelijk blijven zitten Knipoog. (Dit gebeurde dus ook na deze sprong.)
Mssn dat iemand daar nog tips voor heeft?

beautylin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:36

zier er goed uit!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:40

Echt goed van je dat je nu de smaak te pakken hebt! Ik vind ook dat je zelf al een stuk beter zit.
Wel zou je wat meer moeten oefenen met het recht aanrijden. Wanneer ze schuin aankomt, dan springt ze heel ruim en is dat voor beide moeilijk. Ook ná de sprong gewoon netjes rechtdoor en dan zal ze vanzelf recht gaan springen. OK dan!

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:10

ooooooooooooh Haha!
ik geniet echt van je foto's!
vind het zo leuk voor jou..jullie hebben der echt fun in OK dan!

doe zo voort meid! Bloos

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 21:14

Annetje schreef:
Wel zou je wat meer moeten oefenen met het recht aanrijden. Wanneer ze schuin aankomt, dan springt ze heel ruim en is dat voor beide moeilijk. Ook ná de sprong gewoon netjes rechtdoor en dan zal ze vanzelf recht gaan springen. OK dan!

We hebben ook les, dus het betert wel, maar het gaat natuurlijk niet altijd perfect Lachen. Maar ik oefen en blij foefenen Knipoog.

Verder bedankt voor de leuke reactie's Lachen, vind het tof om te lezen dat jullie Olga leuk vinden Haha!.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:45

Probeer haar in de goede galop te laten eindigen. Tijdens de bovenste 2 filmpjes rijd je op de linkerhand, maar gaat Olga na de hindernis verder in de rechtergalop. Probeer haar wat te buigen tijdens de sprong.

Probeer ook wat hoger te springen. Dit is te laag voor haar. Ze springt nu een beetje in 2 delen, naar mijn idee Tong uitsteken Ze is al bijna met haar voorbenen op de grond wanneer ze haar achterbenen de lucht in gooid, zeg maar Knipoog

Ziet er al wel beter uit als de vorige keer. Goed hoor! Olga is trouwes leuk Tong uitsteken

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:04

leuek filmpjes.. idd wel slomotion Haha!
heeft ook wel wat Haha!

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 18:22

weeral springe!! je hebt duidelijk je angst dubbel en dik overwonnen OK dan!
leuke filmpjes! de 2e vooral Haha!
die benen Haha! lekker poetsen nadien Tong uitsteken

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 20:25

Heinekengirl"]
Probeer haar in de goede galop te laten eindigen. Tijdens de bovenste 2 filmpjes rijd je op de linkerhand, maar gaat Olga na de hindernis verder in de rechtergalop. Probeer haar wat te buigen tijdens de sprong.

Probeer ook wat hoger te springen. Dit is te laag voor haar. Ze springt nu een beetje in 2 delen, naar mijn idee Tong uitsteken Ze is al bijna met haar voorbenen op de grond wanneer ze haar achterbenen de lucht in gooid, zeg maar Knipoog

Ziet er al wel beter uit als de vorige keer. Goed hoor! Olga is trouwes leuk Tong uitsteken
[/quote]

Even voor de duidelijkheid, ik ben geen springmuts Lachen (mssn in wording, maar ben het nog niet). Ik ben dus ook helemaal niet bezig met juiste galop of weet ik wat, als ik er maar goed over geraak en Olga niet te veel hinder.

En als je mij een portie lef wil geven, wil ik best hoger springen, maar dat durf ik (nog) niet...

Wel bedankt voor de tips, tegen dat ik ooit een parcours zal (durven) rijden, zal ik er veel aan hebben Knipoog.

[quote="theelichtje schreef:
weeral springe!! je hebt duidelijk je angst dubbel en dik overwonnen OK dan!
leuke filmpjes! de 2e vooral Haha!
die benen Haha! lekker poetsen nadien Tong uitsteken

Overwonnen Tong uitsteken, in de bak thuis ja Knipoog.
Als we op wedstrijd gaan wordt dit een heel ander verhaal... Bloos

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:15

leuk joh zo die filmpjes van het springen

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 10:35

Ziet er goed uit, probeer alleen niet zo vroeg naar voren te gaan zitten. Het lijkt ook net of je heel hard terugklapt op het zadel. Knipoog

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 14:47

suziej schreef:
Ziet er goed uit, probeer alleen niet zo vroeg naar voren te gaan zitten. Het lijkt ook net of je heel hard terugklapt op het zadel. Knipoog

Daar merk ik zelf niet zo veel van, blijf naar mijn gevoel soms veel te lang in mijn beugels staan, terwijl ik al een poosje over de sprong heen ben Lachen.
Dat van te vroeg naar voor zitten, heb je gelijk in, ben er dan ook op aan het letten Lachen.

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 15:46

Leuke filmpjes Haha!

Op welke siite upload je die filmpjes trouwens?