het park in geweest. Zie hier het resultaat:
Wat zie je er vrolijk uit fieke?

Even knuffelen:

Fieke wat doe je daaaaar nou??????
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het park in geweest. Zie hier het resultaat:

Twinklebel schreef:Dat is gemeen, de laatste zou je er niet op zetten. Ik kan natuurlijk een verhaal gaan ophangen dat Yus erg wild is en zo hard wegschoot dat ik naar achteren vloog. Maar ik kan natuurlijk ook zeggen dat ik ging laten zien hoe braaf hij is en even op zijn billen ging liggen (plek zat), maar dat jij te laat je foto schoot, zodat ik al weer bezig was rechtop te gaan zitten.
ach moet kunnen een keertje toch?
Volgende keer ben ik de pineut qwinty schreef:leuke foto's maaruhm je trekt hem wel steeds aan zijn mond wrom?
Doen we bij jou toch ook niet zou je ook niet fijn vinden!
En als je op zijn kont gaat zitten dan kan dat toch ook zonder aan de teugels te zitten sjorre :S maar goed verder wel leuke haf
) Zodra je recht zit, zul je zien dat je veel beter kunt blijven zitten en het paard ook beter naar je luisterd omdat het beter in balans is.Annetje schreef:Leuke foto's en wat kijkt de ruiter vrolijk!
Maar poepoe wat zit ze scheef! op foto 1 en 2 is heel goed te zien dat de ruiter heel veel op de linkerbil zit en de linkerschouder is een stukje lager. Ik zou adviseren de linkerbeugel net iets korter te doen dan de rechter, dan ga je automatisch naar rechts zitten om de lengte te compenseren en dan zit je recht (wat voor je gevoel wel scheef zou zijn in het begin) Zodra je recht zit, zul je zien dat je veel beter kunt blijven zitten en het paard ook beter naar je luisterd omdat het beter in balans is.
Veel plezier er verder mee, maar dat zal zo te zien wel lukken!
Ze heeft het vooral op Yus zijn zadel! qwinty schreef:leuke foto's maaruhm je trekt hem wel steeds aan zijn mond wrom?
Doen we bij jou toch ook niet zou je ook niet fijn vinden!
En als je op zijn kont gaat zitten dan kan dat toch ook zonder aan de teugels te zitten sjorre :S maar goed verder wel leuke haf