Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(iets meer aan de binnen kant van de beugel
) meiske16 schreef:naar binnen draaien...maak anders een touwtje aan je singel vast en die haaal je ook door je beugel heen,zo ontwikkel je meteen een stil been
rijd anders een keer met a-symetrische beugels,daarmee rijd ik ook,de werking is(als je ze op de goedemanier bevestigd) dat je voeten een beetje worden gestimuleerd naar binnen te gaan staan(iets meer aan de binnen kant van de beugel
)
) en dan maak je de touwtjes ook vast aan de beugels...en dan gaje rijden,en je zult meteen merken dat je minder bewegingsvrijheid hebt met je benen en voeten waardoor je meteen je tenen naar binnen houdt en je benen stil
mister_myagi schreef:touwtjes ongeveer 25-35 cm,en dan een rondje van maken,door de singel en beugel halen en dan vastknopenOke, ik ben echt een kluns en een leek dus nog ff wat vraagjes:
1. hoelang moeten die touwtjes zijn?
2. Je knoopt het ene uiteinde van het touwtje vast aan de singel (doorheen halen en knoop inleggen) en aan de andere kant vast aan de beugel. Of maak je er een rondje van?
Ik vind het namelijk een super tip en wil het goed uitvoeren!!